- importsource = "03601315-2008-08.txt"
- Artículo:
Gridcole: A tailorable grid service based system that supports scripted collaborative learning
- Autor:
Miguel L. Bote-Lorenzo
Eduardo Gómez-Sánchez
Guillermo Vega-Gorgojo
Yannis A. Dimitriadis
Juan I. Asensio-Pérez
Iván M. Jorrín-Abellán
- Página:
155
- Publicación:
Computers & Education
- Volúmen:
51
- Número:
1
- Periodo:
agosto 2008
- ISSN:
03601315
- SrcID:
03601315-2008-08.txt
- Documento número 92715
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:07 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:07 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Impact of online resources on informal learners: Parents’ perception of their parenting skills
- Autor:
Jin-Cheon Na
Shee Wai Chia
- Página:
173
- Publicación:
Computers & Education
- Volúmen:
51
- Número:
1
- Periodo:
agosto 2008
- ISSN:
03601315
- SrcID:
03601315-2008-08.txt
- Documento número 92716
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:07 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:07 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Which factors obstruct or stimulate teacher educators to use ICT innovatively?
- Autor:
Marjolein Drent
Martina Meelissen
- Página:
187
- Publicación:
Computers & Education
- Volúmen:
51
- Número:
1
- Periodo:
agosto 2008
- ISSN:
03601315
- SrcID:
03601315-2008-08.txt
- Documento número 92717
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:07 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:07 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Students’ attitudes towards integration of ICTs in a reading course: A case in Turkey
- Autor:
C.S. Sagin Simsek
- Página:
200
- Publicación:
Computers & Education
- Volúmen:
51
- Número:
1
- Periodo:
agosto 2008
- ISSN:
03601315
- SrcID:
03601315-2008-08.txt
- Documento número 92718
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:07 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:07 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
ICT integration in the classroom: Challenging the potential of a school policy
- Autor:
Jo Tondeur
Hilde van Keer
Johan van Braak
Martin Valcke
- Página:
212
- Publicación:
Computers & Education
- Volúmen:
51
- Número:
1
- Periodo:
agosto 2008
- ISSN:
03601315
- SrcID:
03601315-2008-08.txt
- Documento número 92719
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:07 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:07 p. m.
- Enlace directo