- importsource = "03601315-2009-01.txt"
- Artículo:
EGameFlow: A scale to measure learners’ enjoyment of e-learning games
- Autor:
Fong-Ling Fu
- Página:
101
- Publicación:
Computers & Education
- Volúmen:
52
- Número:
1
- Periodo:
Enero 2008
- ISSN:
03601315
- SrcID:
03601315-2009-01.txt
- Documento número 92837
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:08 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:08 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Effects on participation of an experimental CSCL-programme to support elaboration: Do all students benefit?
- Autor:
F.R. Prinsen
- Página:
113
- Publicación:
Computers & Education
- Volúmen:
52
- Número:
1
- Periodo:
Enero 2008
- ISSN:
03601315
- SrcID:
03601315-2009-01.txt
- Documento número 92838
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:08 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:08 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Real-time collaboration of virtual laboratories through the Internet
- Autor:
Carlos A. Jara
- Página:
126
- Publicación:
Computers & Education
- Volúmen:
52
- Número:
1
- Periodo:
Enero 2008
- ISSN:
03601315
- SrcID:
03601315-2009-01.txt
- Documento número 92839
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:08 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:08 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Using Wiki technology to support student engagement: Lessons from the trenches
- Autor:
Melissa Cole
- Página:
141
- Publicación:
Computers & Education
- Volúmen:
52
- Número:
1
- Periodo:
Enero 2008
- ISSN:
03601315
- SrcID:
03601315-2009-01.txt
- Documento número 92840
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:08 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:08 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Technology as small group face-to-face Collaborative Scaffolding
- Autor:
Miguel Nussbaum
- Página:
147
- Publicación:
Computers & Education
- Volúmen:
52
- Número:
1
- Periodo:
Enero 2008
- ISSN:
03601315
- SrcID:
03601315-2009-01.txt
- Documento número 92841
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:08 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:08 p. m.
- Enlace directo