- importsource = "03601315-2009-04.txt"
- Artículo:
iTunes University and the classroom: Can podcasts replace Professors?
- Autor:
Dani McKinney
Jennifer L. Dyck
Elise S. Luber
- Página:
617
- Publicación:
Computers and Education
- Volúmen:
52
- Número:
3
- Periodo:
Abril 2009
- ISSN:
03601315
- SrcID:
03601315-2009-04.txt
- Documento número 92885
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:08 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:08 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Negotiation of meaning and co-construction of knowledge: An experimental analysis of asynchronous online instruction
- Autor:
Darrell M. Hull
Terrill F. Saxon
- Página:
624
- Publicación:
Computers and Education
- Volúmen:
52
- Número:
3
- Periodo:
Abril 2009
- ISSN:
03601315
- SrcID:
03601315-2009-04.txt
- Documento número 92886
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:08 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:08 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Fast searching for information on the Internet to use in a learning context: The impact of domain knowledge
- Autor:
Teena Willoughby
S. Alexandria Anderson
Eileen Wood
Julie Mueller, Craig Ross
- Página:
640
- Publicación:
Computers and Education
- Volúmen:
52
- Número:
3
- Periodo:
Abril 2009
- ISSN:
03601315
- SrcID:
03601315-2009-04.txt
- Documento número 92887
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:08 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:08 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Do students benefit equally from interactive computer simulations regardless of prior knowledge levels?
- Autor:
Seong Ik Park
Gyumin Lee
Meekyoung Kim
- Página:
649
- Publicación:
Computers and Education
- Volúmen:
52
- Número:
3
- Periodo:
Abril 2009
- ISSN:
03601315
- SrcID:
03601315-2009-04.txt
- Documento número 92888
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:08 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:08 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Collaborative learning as a collective competente when students use the potential of meaning in asynchronous dialogues
- Autor:
Lisbeth Amhag
Anders Jakobsson
- Página:
656
- Publicación:
Computers and Education
- Volúmen:
52
- Número:
3
- Periodo:
Abril 2009
- ISSN:
03601315
- SrcID:
03601315-2009-04.txt
- Documento número 92889
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:08 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:08 p. m.
- Enlace directo