1. importsource = "03601315-2009-04.txt"
Se encontraron 57 resultados.
Artículo:

iTunes University and the classroom: Can podcasts replace Professors?

Autor:

Dani McKinney

Jennifer L. Dyck

Elise S. Luber

Página:

617

Publicación:

Computers and Education

Volúmen:

52

Número:

3

Periodo:

Abril 2009

ISSN:

03601315

SrcID:

03601315-2009-04.txt

  • Documento número 92885
  • Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:08 p. m.
  • Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:08 p. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Negotiation of meaning and co-construction of knowledge: An experimental analysis of asynchronous online instruction

Autor:

Darrell M. Hull

Terrill F. Saxon

Página:

624

Publicación:

Computers and Education

Volúmen:

52

Número:

3

Periodo:

Abril 2009

ISSN:

03601315

SrcID:

03601315-2009-04.txt

  • Documento número 92886
  • Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:08 p. m.
  • Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:08 p. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Fast searching for information on the Internet to use in a learning context: The impact of domain knowledge

Autor:

Teena Willoughby

S. Alexandria Anderson

Eileen Wood

Julie Mueller, Craig Ross

Página:

640

Publicación:

Computers and Education

Volúmen:

52

Número:

3

Periodo:

Abril 2009

ISSN:

03601315

SrcID:

03601315-2009-04.txt

  • Documento número 92887
  • Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:08 p. m.
  • Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:08 p. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Do students benefit equally from interactive computer simulations regardless of prior knowledge levels?

Autor:

Seong Ik Park

Gyumin Lee

Meekyoung Kim

Página:

649

Publicación:

Computers and Education

Volúmen:

52

Número:

3

Periodo:

Abril 2009

ISSN:

03601315

SrcID:

03601315-2009-04.txt

  • Documento número 92888
  • Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:08 p. m.
  • Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:08 p. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Collaborative learning as a collective competente when students use the potential of meaning in asynchronous dialogues

Autor:

Lisbeth Amhag

Anders Jakobsson

Página:

656

Publicación:

Computers and Education

Volúmen:

52

Número:

3

Periodo:

Abril 2009

ISSN:

03601315

SrcID:

03601315-2009-04.txt

  • Documento número 92889
  • Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:08 p. m.
  • Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:08 p. m.
  • Enlace directo