1. importsource = "03601315-2011-03.txt"
Se encontraron 74 resultados.
Artículo:

Using animations and visual cueing to support learning of scientific concepts and processes.

Autor:

Lin, Lijia

Atkinson, Robert K..

Página:

650

Publicación:

Computers and Education

Volúmen:

56

Número:

3

Periodo:

Abril 2011

ISSN:

03601315

SrcID:

03601315-2011-03.txt

  • Documento número 93309
  • Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:10 p. m.
  • Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:10 p. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Perceived credibility of Internet encyclopedias.

Autor:

Kubiszewski, Ida

Noordewier, Thomas

Costanza, Robert.

Página:

659

Publicación:

Computers and Education

Volúmen:

56

Número:

3

Periodo:

Abril 2011

ISSN:

03601315

SrcID:

03601315-2011-03.txt

  • Documento número 93310
  • Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:10 p. m.
  • Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:10 p. m.
  • Enlace directo
Artículo:

The goal specificity effect on strategy use and instructional efficiency during computer-based scientific discovery learning.

Autor:

Künsting, Josef

Wirth, Joachim

Paas, Fred.

Página:

668

Publicación:

Computers and Education

Volúmen:

56

Número:

3

Periodo:

Abril 2011

ISSN:

03601315

SrcID:

03601315-2011-03.txt

  • Documento número 93311
  • Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:10 p. m.
  • Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:10 p. m.
  • Enlace directo
Artículo:

The relative effects of positive interdependence and group processing on student achievement and attitude in online cooperative learning.

Autor:

Nam, Chang Woo

Zellner, Ronald D..

Página:

680

Publicación:

Computers and Education

Volúmen:

56

Número:

3

Periodo:

Abril 2011

ISSN:

03601315

SrcID:

03601315-2011-03.txt

  • Documento número 93312
  • Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:10 p. m.
  • Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:10 p. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Why are faculty members not teaching blended courses? Insights from faculty members.

Autor:

Ocak, Mehmet Akif.

Página:

689

Publicación:

Computers and Education

Volúmen:

56

Número:

3

Periodo:

Abril 2011

ISSN:

03601315

SrcID:

03601315-2011-03.txt

  • Documento número 93313
  • Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:10 p. m.
  • Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:10 p. m.
  • Enlace directo