1. importsource = "03601315-2011-04.txt"
Se encontraron 64 resultados.
Artículo:

Complementary machine intelligence and human intelligence in virtual teaching assistant for tutoring program tracing

Autor:

Chih-Yueh Chou

Bau-Hung Huang

Chi-Jen Lin

Página:

2303

Publicación:

Computers and Education

Volúmen:

57

Número:

04

Periodo:

Diciembre 2011

ISSN:

03601315

SrcID:

03601315-2011-04.txt

  • Documento número 93346
  • Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:10 p. m.
  • Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:10 p. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Is single or dual channel with different English proficiencies better for English listening comprehension, cognitive load and attitude in ubiquitous learning environment?

Autor:

Chi-Cheng Chang

Kuo-Hung Tseng

Ju-Shih Tseng

Página:

2313

Publicación:

Computers and Education

Volúmen:

57

Número:

04

Periodo:

Diciembre 2011

ISSN:

03601315

SrcID:

03601315-2011-04.txt

  • Documento número 93347
  • Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:10 p. m.
  • Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:10 p. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Can instruction as such affect learning? The case of learner control

Autor:

Mieke Vandewaetere

Geraldine Clarebout

Página:

2322

Publicación:

Computers and Education

Volúmen:

57

Número:

04

Periodo:

Diciembre 2011

ISSN:

03601315

SrcID:

03601315-2011-04.txt

  • Documento número 93348
  • Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:10 p. m.
  • Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:10 p. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Online formative assessment in higher education: A review of the literature

Autor:

J.W. Gikandi

D. Morrow

N.E. Davis

Página:

2333

Publicación:

Computers and Education

Volúmen:

57

Número:

04

Periodo:

Diciembre 2011

ISSN:

03601315

SrcID:

03601315-2011-04.txt

  • Documento número 93349
  • Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:10 p. m.
  • Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:10 p. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Integrating computer- and teacher-based scaffolds in science inquiry

Autor:

Hui-Ling Wu

Susan Pedersen

Página:

2352

Publicación:

Computers and Education

Volúmen:

57

Número:

04

Periodo:

Diciembre 2011

ISSN:

03601315

SrcID:

03601315-2011-04.txt

  • Documento número 93350
  • Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:10 p. m.
  • Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:10 p. m.
  • Enlace directo