- importsource = "03601315-2011-04.txt"
- Artículo:
Complementary machine intelligence and human intelligence in virtual teaching assistant for tutoring program tracing
- Autor:
Chih-Yueh Chou
Bau-Hung Huang
Chi-Jen Lin
- Página:
2303
- Publicación:
Computers and Education
- Volúmen:
57
- Número:
04
- Periodo:
Diciembre 2011
- ISSN:
03601315
- SrcID:
03601315-2011-04.txt
- Documento número 93346
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:10 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:10 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Is single or dual channel with different English proficiencies better for English listening comprehension, cognitive load and attitude in ubiquitous learning environment?
- Autor:
Chi-Cheng Chang
Kuo-Hung Tseng
Ju-Shih Tseng
- Página:
2313
- Publicación:
Computers and Education
- Volúmen:
57
- Número:
04
- Periodo:
Diciembre 2011
- ISSN:
03601315
- SrcID:
03601315-2011-04.txt
- Documento número 93347
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:10 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:10 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Can instruction as such affect learning? The case of learner control
- Autor:
Mieke Vandewaetere
Geraldine Clarebout
- Página:
2322
- Publicación:
Computers and Education
- Volúmen:
57
- Número:
04
- Periodo:
Diciembre 2011
- ISSN:
03601315
- SrcID:
03601315-2011-04.txt
- Documento número 93348
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:10 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:10 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Online formative assessment in higher education: A review of the literature
- Autor:
J.W. Gikandi
D. Morrow
N.E. Davis
- Página:
2333
- Publicación:
Computers and Education
- Volúmen:
57
- Número:
04
- Periodo:
Diciembre 2011
- ISSN:
03601315
- SrcID:
03601315-2011-04.txt
- Documento número 93349
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:10 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:10 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Integrating computer- and teacher-based scaffolds in science inquiry
- Autor:
Hui-Ling Wu
Susan Pedersen
- Página:
2352
- Publicación:
Computers and Education
- Volúmen:
57
- Número:
04
- Periodo:
Diciembre 2011
- ISSN:
03601315
- SrcID:
03601315-2011-04.txt
- Documento número 93350
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:10 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:10 p. m.
- Enlace directo