- importsource = "03601315-2012-09.txt"
- Artículo:
Explaining the segmentation effect in learning from animations: The role of pausing and temporal cueing
- Autor:
Ingrid A.E. Spanjers, Tamara van Gog, Pieter Wouters, Jeroen J.G. van Merriënboer
- Página:
274
- Publicación:
Computers and Education
- Volúmen:
59
- Número:
2
- Periodo:
Septiembre 2012
- ISSN:
03601315
- SrcID:
03601315-2012-09.txt
- Documento número 93525
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:11 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:11 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Challenge of supporting vocational learning: Empowering collaboration in a scripted 3D game – How does teachers’ real-time orchestration make a difference?
- Autor:
Raija Hämäläinen, Kimmo Oksanen
- Página:
281
- Publicación:
Computers and Education
- Volúmen:
59
- Número:
2
- Periodo:
Septiembre 2012
- ISSN:
03601315
- SrcID:
03601315-2012-09.txt
- Documento número 93526
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:11 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:11 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Development of a Moodle course for schoolchildren’s table tennis learning based on Competence Motivation Theory: Its effectiveness in comparison to traditional training method
- Autor:
Junhua Zou, Qingtang Liu, Zongkai Yang
- Página:
294
- Publicación:
Computers and Education
- Volúmen:
59
- Número:
2
- Periodo:
Septiembre 2012
- ISSN:
03601315
- SrcID:
03601315-2012-09.txt
- Documento número 93527
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:11 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:11 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
A study on learners’ perceptional typology and relationships among the learner’s types, characteristics, and academic achievement in a blended e-Education environment
- Autor:
Jin-Young Kim
- Página:
304
- Publicación:
Computers and Education
- Volúmen:
59
- Número:
2
- Periodo:
Septiembre 2012
- ISSN:
03601315
- SrcID:
03601315-2012-09.txt
- Documento número 93528
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:11 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:11 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Learning presence as a moderator in the community of inquiry model
- Autor:
Peter Shea, Temi Bidjerano
- Página:
316
- Publicación:
Computers and Education
- Volúmen:
59
- Número:
2
- Periodo:
Septiembre 2012
- ISSN:
03601315
- SrcID:
03601315-2012-09.txt
- Documento número 93529
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:11 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:11 p. m.
- Enlace directo