1. importsource = "03601315-2012-11.txt"
Se encontraron 44 resultados.
Artículo:

A Linked Data approach for the discovery of educational ICT tools in the Web of Data

Autor:

Adolfo Ruiz-Calleja, Guillermo Vega-Gorgojo, Juan I. Asensio-Pérez, Miguel L. Bote-Lorenzo, Eduardo Gómez-Sánchez, Carlos Alario-Hoyos

Página:

952

Publicación:

Computers and Education

Volúmen:

59

Número:

3

Periodo:

Noviembre 2012

ISSN:

03601315

SrcID:

03601315-2012-11.txt

  • Documento número 93583
  • Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:11 p. m.
  • Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:11 p. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Exploring quadrilaterals in a small group computing environment

Autor:

Kevin Lai, Tobin White

Página:

963

Publicación:

Computers and Education

Volúmen:

59

Número:

3

Periodo:

Noviembre 2012

ISSN:

03601315

SrcID:

03601315-2012-11.txt

  • Documento número 93584
  • Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:11 p. m.
  • Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:11 p. m.
  • Enlace directo
Artículo:

A LEGO Mindstorms NXT approach for teaching at Data Acquisition, Control Systems AUT Engineering and Real-Time Systems undergraduate courses A. Cruz-Martín, J.A. Fernández-Madrigal, C. Galindo, J. González-Jiménez, C. Stockmans-Daou, J.L. Blanco-Claraco

Página:

974

Publicación:

Computers and Education

Volúmen:

59

Número:

3

Periodo:

Noviembre 2012

ISSN:

03601315

SrcID:

03601315-2012-11.txt

  • Documento número 93585
  • Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:11 p. m.
  • Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:11 p. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Laptop usage affects abstract reasoning of children in the developing world

Autor:

Nina Hansen, Namkje Koudenburg, Rena Hiersemann, Peter J. Tellegen, Márton Kocsev, Tom Postmes

Página:

989

Publicación:

Computers and Education

Volúmen:

59

Número:

3

Periodo:

Noviembre 2012

ISSN:

03601315

SrcID:

03601315-2012-11.txt

  • Documento número 93586
  • Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:11 p. m.
  • Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:11 p. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Efficacy of virtual patients in medical education: A meta-analysis of randomized studies

Autor:

Fabrizio Consorti, Rosaria Mancuso, Martina Nocioni, Annalisa Piccolo

Página:

1001

Publicación:

Computers and Education

Volúmen:

59

Número:

3

Periodo:

Noviembre 2012

ISSN:

03601315

SrcID:

03601315-2012-11.txt

  • Documento número 93587
  • Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:11 p. m.
  • Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:11 p. m.
  • Enlace directo