- importsource = "03601315-2013-04.txt"
 
- Artículo:
 The development and validation of an instrument for assessing college students' perceptions of faculty knowledge in technology-supported class environments
- Autor:
 Ching-Lin Shih
Hsueh-Hua Chuang
- Página:
 109
- Publicación:
 Computers & Education
- Volúmen:
 63
- Periodo:
 abril 2013
- ISSN:
 03601315
- SrcID:
 03601315-2013-04.txt
- Documento número 93697
 - Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:11 p. m.
 - Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:11 p. m.
 - Enlace directo
 
- Artículo:
 Fundamentals of the design and the operation of an intelligent tutoring system for the learning of the arithmetical and algebraic way of solving word problems
- Autor:
 David Arnau
Miguel Arevalillo-Herráez
Luis Puig
- Página:
 119
- Publicación:
 Computers & Education
- Volúmen:
 63
- Periodo:
 abril 2013
- ISSN:
 03601315
- SrcID:
 03601315-2013-04.txt
- Documento número 93698
 - Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:11 p. m.
 - Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:11 p. m.
 - Enlace directo
 
- Artículo:
 Effects of computer-assisted comprehension training in less skilled comprehenders in second grade: A one-year follow-up study
- Autor:
 Anna Potocki
Jean Ecalle
Annie Magnan
- Página:
 131
- Publicación:
 Computers & Education
- Volúmen:
 63
- Periodo:
 abril 2013
- ISSN:
 03601315
- SrcID:
 03601315-2013-04.txt
- Documento número 93699
 - Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:11 p. m.
 - Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:11 p. m.
 - Enlace directo
 
- Artículo:
 The effects of web-based interactive virtual tours on the development of prospective mathematics teachers' spatial skills
- Autor:
 Aytaç Kurtulu?
- Página:
 141
- Publicación:
 Computers & Education
- Volúmen:
 63
- Periodo:
 abril 2013
- ISSN:
 03601315
- SrcID:
 03601315-2013-04.txt
- Documento número 93700
 - Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:11 p. m.
 - Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:11 p. m.
 - Enlace directo
 
- Artículo:
 ICT facilitated access to information and undergraduates' cheating behaviours
- Autor:
 John Trushell
Kevin Byrne
Nasima Hassan
- Página:
 151
- Publicación:
 Computers & Education
- Volúmen:
 63
- Periodo:
 abril 2013
- ISSN:
 03601315
- SrcID:
 03601315-2013-04.txt
- Documento número 93701
 - Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:11 p. m.
 - Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:11 p. m.
 - Enlace directo