1. importsource = "03601315-2013-08.txt"
Se encontraron 14 resultados.
Artículo:

Online formative assessments with social network awareness

Autor:

Jian-Wei Lin

Yuan-Cheng Lai

Página:

40

Publicación:

Computers & Education

Número:

66

Periodo:

Agosto 2013

ISSN:

03601315

SrcID:

03601315-2013-08.txt

  • Documento número 984574
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:48 a. m.
  • Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:48 a. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Effect of different score reports of Web-based formative test on students' self-regulated learning

Autor:

Xiaoling Zou

Xuning Zhang

Página:

54

Publicación:

Computers & Education

Número:

66

Periodo:

Agosto 2013

ISSN:

03601315

SrcID:

03601315-2013-08.txt

  • Documento número 984575
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:48 a. m.
  • Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:48 a. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Application of linear mixed-effect models for the analysis of exam scores: Online video associated with higher scores for undergraduate students with lower grades

Autor:

Josée Dupuis

Josée Coutu

Odette Laneuville

Página:

64

Publicación:

Computers & Education

Número:

66

Periodo:

Agosto 2013

ISSN:

03601315

SrcID:

03601315-2013-08.txt

  • Documento número 984576
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:48 a. m.
  • Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:48 a. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Using the saliency-based model to design a digital archaeological game to motivate players' intention to visit the digital archives of Taiwan's natural science museum

Autor:

Jon-Chao Hong

Ming-Yueh Hwang

Yu-Ju Chen

Página:

74

Publicación:

Computers & Education

Número:

66

Periodo:

Agosto 2013

ISSN:

03601315

SrcID:

03601315-2013-08.txt

  • Documento número 984577
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:48 a. m.
  • Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:48 a. m.
  • Enlace directo