- importsource = "03601315-2014-10.txt"
- Artículo:
Actual friends matter: An internet skills perspective on teens' informal academic collaboration on Facebook
- Autor:
M. Laeeq Khan
Donghee Yvette Wohn
Nicole B. Ellison
- Página:
138
- Publicación:
Computers & Education
- Volúmen:
79
- Periodo:
Octubre 2014
- ISSN:
03601315
- SrcID:
03601315-2014-10.txt
- Documento número 93882
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:12 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:12 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Implementing an iPad-based alternative communication device for a student with cerebral palsy and autism in the classroom via an access technology delivery protocol
- Autor:
Tania Desai
Katherine Chow
Leslie Mumford
- Página:
148
- Publicación:
Computers & Education
- Volúmen:
79
- Periodo:
Octubre 2014
- ISSN:
03601315
- SrcID:
03601315-2014-10.txt
- Documento número 93883
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:12 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:12 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Unpacking and repacking the factors affecting students' perceptions of the use of classroom communication systems (CCS) technology
- Autor:
Jae Hoon Han
- Página:
159
- Publicación:
Computers & Education
- Volúmen:
79
- Periodo:
Octubre 2014
- ISSN:
03601315
- SrcID:
03601315-2014-10.txt
- Documento número 93884
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:12 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:12 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Using a virtual learning community (VLC) to facilitate a cross-national science research collaboration between secondary school students
- Autor:
Hui Peng Chia
Alan Pritchard
- Página:
1
- Publicación:
Computers & Education
- Volúmen:
79
- Periodo:
Octubre 2014
- ISSN:
03601315
- SrcID:
03601315-2014-10.txt
- Documento número 984693
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:49 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:49 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Is FLIP enough? Or should we use the FLIPPED model instead?
- Autor:
Yunglung Chen
Yuping Wang
Kinshuk
- Página:
16
- Publicación:
Computers & Education
- Volúmen:
79
- Periodo:
Octubre 2014
- ISSN:
03601315
- SrcID:
03601315-2014-10.txt
- Documento número 984694
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:49 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:49 a. m.
- Enlace directo