1. importsource = "03601315-2014-10.txt"
Se encontraron 26 resultados.
Artículo:

Actual friends matter: An internet skills perspective on teens' informal academic collaboration on Facebook

Autor:

M. Laeeq Khan

Donghee Yvette Wohn

Nicole B. Ellison

Página:

138

Publicación:

Computers & Education

Volúmen:

79

Periodo:

Octubre 2014

ISSN:

03601315

SrcID:

03601315-2014-10.txt

  • Documento número 93882
  • Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:12 p. m.
  • Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:12 p. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Implementing an iPad-based alternative communication device for a student with cerebral palsy and autism in the classroom via an access technology delivery protocol

Autor:

Tania Desai

Katherine Chow

Leslie Mumford

Página:

148

Publicación:

Computers & Education

Volúmen:

79

Periodo:

Octubre 2014

ISSN:

03601315

SrcID:

03601315-2014-10.txt

  • Documento número 93883
  • Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:12 p. m.
  • Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:12 p. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Unpacking and repacking the factors affecting students' perceptions of the use of classroom communication systems (CCS) technology

Autor:

Jae Hoon Han

Página:

159

Publicación:

Computers & Education

Volúmen:

79

Periodo:

Octubre 2014

ISSN:

03601315

SrcID:

03601315-2014-10.txt

  • Documento número 93884
  • Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:12 p. m.
  • Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:12 p. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Using a virtual learning community (VLC) to facilitate a cross-national science research collaboration between secondary school students

Autor:

Hui Peng Chia

Alan Pritchard

Página:

1

Publicación:

Computers & Education

Volúmen:

79

Periodo:

Octubre 2014

ISSN:

03601315

SrcID:

03601315-2014-10.txt

  • Documento número 984693
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:49 a. m.
  • Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:49 a. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Is FLIP enough? Or should we use the FLIPPED model instead?

Autor:

Yunglung Chen

Yuping Wang

Kinshuk

Página:

16

Publicación:

Computers & Education

Volúmen:

79

Periodo:

Octubre 2014

ISSN:

03601315

SrcID:

03601315-2014-10.txt

  • Documento número 984694
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:49 a. m.
  • Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:49 a. m.
  • Enlace directo