- importsource = "173007-1999-04.txt"
- Artículo:
Challenged to Expand Our Repertoire of Skills in Qualitative Research
- Autor:
Mary Jane Brotherson
- Publicación:
Journal of Early Intervention
- Volúmen:
22
- Número:
4
- Periodo:
Otoño 1999
- ISSN:
173007
- SrcID:
173007-1999-04.txt
- Documento número 1634149
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:15:28 p. m.
- Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:15:28 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Bringing Together Variable-Based and Person-Based Methods
- Autor:
Thomas S. Weisner
- Publicación:
Journal of Early Intervention
- Volúmen:
22
- Número:
4
- Periodo:
Otoño 1999
- ISSN:
173007
- SrcID:
173007-1999-04.txt
- Documento número 1634150
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:15:28 p. m.
- Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:15:28 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Importance of Practices: A National Study of General and Special Early Childhood Educators
- Autor:
Jennifer L. Kilgo
- Publicación:
Journal of Early Intervention
- Volúmen:
22
- Número:
4
- Periodo:
Otoño 1999
- ISSN:
173007
- SrcID:
173007-1999-04.txt
- Documento número 1634151
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:15:28 p. m.
- Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:15:28 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Effects of Two Shared-Reading Interventions on Emergent Literacy Skills of At-Risk Preschoolers
- Autor:
Christopher J. Lonigan
- Publicación:
Journal of Early Intervention
- Volúmen:
22
- Número:
4
- Periodo:
Otoño 1999
- ISSN:
173007
- SrcID:
173007-1999-04.txt
- Documento número 1634152
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:15:28 p. m.
- Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:15:28 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Effects of First Aid Training Using Small Group Instruction With Young Children With Disabilities
- Autor:
Tamara C. Timko
- Publicación:
Journal of Early Intervention
- Volúmen:
22
- Número:
4
- Periodo:
Otoño 1999
- ISSN:
173007
- SrcID:
173007-1999-04.txt
- Documento número 1634153
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:15:28 p. m.
- Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:15:28 p. m.
- Enlace directo