- importsource = "2003-08TERS.txt"
Se encontraron 14 resultados.
- Artículo:
Combining Qualitative Evaluation And Social Network Analysis For The Study Of Classroom Social Interactions.
- Autor:
A.Martínez
- Página:
353
- Publicación:
COMPUTERS AND EDUCATION ISSN 00131962
- Volúmen:
41
- Número:
8
- Periodo:
AUGUST 2003
- SrcID:
2003-08TERS.txt
- Documento número 1475121
- Actualizado el jueves, 6 de mayo de 2021 09:24:00 a. m.
- Creado el jueves, 6 de mayo de 2021 09:24:00 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Graphical methods for analysing successful collaborative problem solving.
- Autor:
R. Joiner
- Página:
369
- Publicación:
COMPUTERS AND EDUCATION ISSN 00131962
- Volúmen:
41
- Número:
8
- Periodo:
AUGUST 2003
- SrcID:
2003-08TERS.txt
- Documento número 1475122
- Actualizado el jueves, 6 de mayo de 2021 09:24:00 a. m.
- Creado el jueves, 6 de mayo de 2021 09:24:00 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Documenting the multiple dimensions of computer supported collaborations.
- Autor:
R. Luckin
- Página:
379
- Publicación:
COMPUTERS AND EDUCATION ISSN 00131962
- Volúmen:
41
- Número:
8
- Periodo:
AUGUST 2003
- SrcID:
2003-08TERS.txt
- Documento número 1475123
- Actualizado el jueves, 6 de mayo de 2021 09:24:00 a. m.
- Creado el jueves, 6 de mayo de 2021 09:24:00 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Analyzing Collaborative Knowledge Construction Multiple Methods For Integrated Understanding.
- Autor:
C. E. Hmelo-Silver
- Página:
397
- Publicación:
COMPUTERS AND EDUCATION ISSN 00131962
- Volúmen:
41
- Número:
8
- Periodo:
AUGUST 2003
- SrcID:
2003-08TERS.txt
- Documento número 1475124
- Actualizado el jueves, 6 de mayo de 2021 09:24:00 a. m.
- Creado el jueves, 6 de mayo de 2021 09:24:00 a. m.
- Enlace directo