- isn = "00131784"
- Artículo:
Restoring Public Confidence / The Public's View of Public Schools
- Autor:
Deborah Wadsworth
Sandra L. Kashdan
- Resumen:
The Executive Director of Public Agenda warns educators that dismissing the public's concerns will not advance the case for public education
- Página:
44
- Publicación:
Educational Leadership
- Volúmen:
54
- Número:
5
- Periodo:
February 1997
- ISSN:
00131784
- SrcID:
00131784-1997-02.txt
- Documento número 133186
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:41:54 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:41:54 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Polls Are Useful: Yes, No, or Maybe?
- Autor:
Suzanne A. Tacheny
- Resumen:
Polls are only a snapshot of "prevailing opinion," the author reminds us. They rarely reveal whether respondents understand the consequences of an action
- Página:
49
- Publicación:
Educational Leadership
- Volúmen:
54
- Número:
5
- Periodo:
February 1997
- ISSN:
00131784
- SrcID:
00131784-1997-02.txt
- Documento número 133187
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:41:54 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:41:54 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
A Nation of Learners: Nostalgia and Amnesia
- Autor:
Gerald W. Bracey
- Resumen:
Only in recent decades have critics blamed the schools for all the nation's ills
- Página:
53
- Publicación:
Educational Leadership
- Volúmen:
54
- Número:
5
- Periodo:
February 1997
- ISSN:
00131784
- SrcID:
00131784-1997-02.txt
- Documento número 133188
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:41:54 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:41:54 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Recruiting Parents and the Community
- Autor:
Teresa Jo Clemens-Brower
- Resumen:
From voice-mail messages to family nights at schools—a teacher tells how she encourages participation of volunteers
- Página:
58
- Publicación:
Educational Leadership
- Volúmen:
54
- Número:
5
- Periodo:
February 1997
- ISSN:
00131784
- SrcID:
00131784-1997-02.txt
- Documento número 133189
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:41:54 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:41:54 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Stretched Analogies and School Reform
- Autor:
Joseph J. Hesse III
- Resumen:
Track-and-field analogies and marketplace metaphors rarely reflect a knowledge of real classroom experience
- Página:
62
- Publicación:
Educational Leadership
- Volúmen:
54
- Número:
5
- Periodo:
February 1997
- ISSN:
00131784
- SrcID:
00131784-1997-02.txt
- Documento número 133190
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:41:54 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:41:54 p. m.
- Enlace directo