- isn = "00333085"
- Artículo:
Issues in early childhood screening and assessment
- Autor:
Gilbert R. Gredler
- Página:
99
- Publicación:
Psychology in the Schools
- Volúmen:
34
- Número:
2
- Periodo:
Abril 1997
- ISSN:
00333085
- SrcID:
00333085-1997-02.txt
- Documento número 395368
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 04:05:44 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 04:05:44 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Student retention: Why is there a gap between the majority of research findings and school practice?
- Autor:
C. Kenneth Tanner
Susan Allan Galis
- Página:
107
- Publicación:
Psychology in the Schools
- Volúmen:
34
- Número:
2
- Periodo:
Abril 1997
- ISSN:
00333085
- SrcID:
00333085-1997-02.txt
- Documento número 395369
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 04:05:44 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 04:05:44 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Do certain groups of children profit from early retention? A follow-up study of kindergartners with attention problems
- Autor:
Panayota Y. Mantzicopoulos
- Página:
115
- Publicación:
Psychology in the Schools
- Volúmen:
34
- Número:
2
- Periodo:
Abril 1997
- ISSN:
00333085
- SrcID:
00333085-1997-02.txt
- Documento número 395370
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 04:05:44 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 04:05:44 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Guidelines for developing screening programs
- Autor:
Mary Ann Rafoth
- Página:
129
- Publicación:
Psychology in the Schools
- Volúmen:
34
- Número:
2
- Periodo:
Abril 1997
- ISSN:
00333085
- SrcID:
00333085-1997-02.txt
- Documento número 395371
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 04:05:44 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 04:05:44 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Research based answers to questions about emergent literacy in kindergarten
- Autor:
Judi Lucas Lesiak
- Página:
143
- Publicación:
Psychology in the Schools
- Volúmen:
34
- Número:
2
- Periodo:
Abril 1997
- ISSN:
00333085
- SrcID:
00333085-1997-02.txt
- Documento número 395372
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 04:05:44 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 04:05:44 p. m.
- Enlace directo