- pub = ("Journal Of Educational Multimedia And Hypermedia")
- Artículo:
A measure of hypertext linearity
- Autor:
Mark Horney
- Página:
67
- Publicación:
Journal of Educational Multimedia and Hypermedia
- Volúmen:
2
- Número:
1
- Año:
1993
- ISSN:
10558896
- SrcID:
10558896-1993-01.txt
- Documento número 251827
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:53:13 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:53:13 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
A developmental sequence of children’s semantic relationships: implications for the design of interactive hypermedia materials
- Autor:
Judith B. Harris
Neal F. Grandgenett
- Página:
83
- Publicación:
Journal of Educational Multimedia and Hypermedia
- Volúmen:
2
- Número:
1
- Año:
1993
- ISSN:
10558896
- SrcID:
10558896-1993-01.txt
- Documento número 251828
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:53:13 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:53:13 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Design considerations for telecommunications-supported cooperative learning environments: concept mapping as a “Telecooperation Support Tool”
- Autor:
Elske Heeren
Betty Collis
- Página:
107
- Publicación:
Journal of Educational Multimedia and Hypermedia
- Volúmen:
2
- Número:
2
- Año:
1993
- ISSN:
10558896
- SrcID:
10558896-1993-02.txt
- Documento número 251829
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:53:13 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:53:13 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
The five points: the design of a multimedia program on social history
- Autor:
Anthony G. Picciano
- Página:
129
- Publicación:
Journal of Educational Multimedia and Hypermedia
- Volúmen:
2
- Número:
2
- Año:
1993
- ISSN:
10558896
- SrcID:
10558896-1993-02.txt
- Documento número 251830
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:53:13 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:53:13 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Designing instructional hypertext for use in lecture note review: knowledge engineering and preliminary testing
- Autor:
Anthony E. Kelly
- Página:
149
- Publicación:
Journal of Educational Multimedia and Hypermedia
- Volúmen:
2
- Número:
2
- Año:
1993
- ISSN:
10558896
- SrcID:
10558896-1993-02.txt
- Documento número 251831
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:53:13 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:53:13 p. m.
- Enlace directo