1. importsource = "03601315-2012-01.txt"
Se encontraron 180 resultados.
Artículo:

A genetic algorithm approach for group formation in collaborative learning considering multiple student characteristics

Autor:

Julián Moreno

Demetrio A. Ovalle

Rosa M. Vicari

Página:

560

Publicación:

Computers and Education

Volúmen:

58

Número:

1

Periodo:

Enero 2012

ISSN:

03601315

SrcID:

03601315-2012-01.txt

  • Documento número 712632
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:34:36 a. m.
  • Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:34:36 a. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Developing digital fluency through ubiquitous mobile devices: Findings from a small-scale study

Autor:

RuoLan Wang

Rolf Wiesemes

Cathy Gibbons

Página:

570

Publicación:

Computers and Education

Volúmen:

58

Número:

1

Periodo:

Enero 2012

ISSN:

03601315

SrcID:

03601315-2012-01.txt

  • Documento número 712633
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:34:36 a. m.
  • Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:34:36 a. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Developing an efficient computational method that estimates the ability of students in a Web-based learning environment

Autor:

Young-Jin Lee

Página:

579

Publicación:

Computers and Education

Volúmen:

58

Número:

1

Periodo:

Enero 2012

ISSN:

03601315

SrcID:

03601315-2012-01.txt

  • Documento número 712634
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:34:36 a. m.
  • Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:34:36 a. m.
  • Enlace directo
Artículo:

A narrative metaphor to facilitate educational game authoring

Autor:

Eugenio J. Marchiori

Javier Torrente

Ángel del Blanco

Pablo Moreno-Ger

Pilar Sancho

Baltasar Fernández-Manjón

Página:

590

Publicación:

Computers and Education

Volúmen:

58

Número:

1

Periodo:

Enero 2012

ISSN:

03601315

SrcID:

03601315-2012-01.txt

  • Documento número 712635
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:34:36 a. m.
  • Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:34:36 a. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Effects of applying STR for group learning activities on learning performance in a synchronous cyber classroom

Autor:

Tony C.T. Kuo

Rustam Shadiev

Wu-Yuin Hwang

Nian-Shing Chen

Página:

600

Publicación:

Computers and Education

Volúmen:

58

Número:

1

Periodo:

Enero 2012

ISSN:

03601315

SrcID:

03601315-2012-01.txt

  • Documento número 712636
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:34:36 a. m.
  • Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:34:36 a. m.
  • Enlace directo