- importsource = "03601315-2012-01.txt"
- Artículo:
- Computer mediated communication for social and academic purposes: Profiles of use and University students’ gratifications 
- Autor:
- Anatoli Vrocharidou - Ilias Efthymiou 
- Página:
- 609 
- Publicación:
- Computers and Education 
- Volúmen:
- 58 
- Número:
- 1 
- Periodo:
- Enero 2012 
- ISSN:
- 03601315 
- SrcID:
- 03601315-2012-01.txt 
- Documento número 712637
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:34:36 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:34:36 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
- Unifying heterogeneous e-learning modalities in a single platform: CADI, a case study 
- Autor:
- Andres Cabrera-Lozoya - Fernando Cerdan - Maria-Dolores Cano - Diego Garcia-Sanchez - Sergio Lujan 
- Página:
- 617 
- Publicación:
- Computers and Education 
- Volúmen:
- 58 
- Número:
- 1 
- Periodo:
- Enero 2012 
- ISSN:
- 03601315 
- SrcID:
- 03601315-2012-01.txt 
- Documento número 712638
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:34:36 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:34:36 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
- Re-thinking physics teaching with web-based learning 
- Autor:
- Vinesh Chandra - James J. Watters 
- Página:
- 631 
- Publicación:
- Computers and Education 
- Volúmen:
- 58 
- Número:
- 1 
- Periodo:
- Enero 2012 
- ISSN:
- 03601315 
- SrcID:
- 03601315-2012-01.txt 
- Documento número 712639
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:34:36 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:34:36 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
- The effects of time-compressed instruction and redundancy on learning and learners’ perceptions of cognitive load 
- Autor:
- Ray Pastore 
- Página:
- 641 
- Publicación:
- Computers and Education 
- Volúmen:
- 58 
- Número:
- 1 
- Periodo:
- Enero 2012 
- ISSN:
- 03601315 
- SrcID:
- 03601315-2012-01.txt 
- Documento número 712640
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:34:36 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:34:36 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
- Investigating cognitive task difficulties and expert skills in e-Learning storyboards using a cognitive task analysis technique 
- Autor:
- Nor’ain Mohd Yusoff - Siti Salwah Salim 
- Página:
- 652 
- Publicación:
- Computers and Education 
- Volúmen:
- 58 
- Número:
- 1 
- Periodo:
- Enero 2012 
- ISSN:
- 03601315 
- SrcID:
- 03601315-2012-01.txt 
- Documento número 712641
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:34:36 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:34:36 a. m.
- Enlace directo
 
  
  
 