1. importsource = "03601315-2012-01.txt"
Se encontraron 180 resultados.
Artículo:

Computer mediated communication for social and academic purposes: Profiles of use and University students’ gratifications

Autor:

Anatoli Vrocharidou

Ilias Efthymiou

Página:

609

Publicación:

Computers and Education

Volúmen:

58

Número:

1

Periodo:

Enero 2012

ISSN:

03601315

SrcID:

03601315-2012-01.txt

  • Documento número 712637
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:34:36 a. m.
  • Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:34:36 a. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Unifying heterogeneous e-learning modalities in a single platform: CADI, a case study

Autor:

Andres Cabrera-Lozoya

Fernando Cerdan

Maria-Dolores Cano

Diego Garcia-Sanchez

Sergio Lujan

Página:

617

Publicación:

Computers and Education

Volúmen:

58

Número:

1

Periodo:

Enero 2012

ISSN:

03601315

SrcID:

03601315-2012-01.txt

  • Documento número 712638
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:34:36 a. m.
  • Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:34:36 a. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Re-thinking physics teaching with web-based learning

Autor:

Vinesh Chandra

James J. Watters

Página:

631

Publicación:

Computers and Education

Volúmen:

58

Número:

1

Periodo:

Enero 2012

ISSN:

03601315

SrcID:

03601315-2012-01.txt

  • Documento número 712639
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:34:36 a. m.
  • Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:34:36 a. m.
  • Enlace directo
Artículo:

The effects of time-compressed instruction and redundancy on learning and learners’ perceptions of cognitive load

Autor:

Ray Pastore

Página:

641

Publicación:

Computers and Education

Volúmen:

58

Número:

1

Periodo:

Enero 2012

ISSN:

03601315

SrcID:

03601315-2012-01.txt

  • Documento número 712640
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:34:36 a. m.
  • Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:34:36 a. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Investigating cognitive task difficulties and expert skills in e-Learning storyboards using a cognitive task analysis technique

Autor:

Nor’ain Mohd Yusoff

Siti Salwah Salim

Página:

652

Publicación:

Computers and Education

Volúmen:

58

Número:

1

Periodo:

Enero 2012

ISSN:

03601315

SrcID:

03601315-2012-01.txt

  • Documento número 712641
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:34:36 a. m.
  • Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:34:36 a. m.
  • Enlace directo