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Artículo:

No vroom for pollution

Página:

34

Sección:

Special report

Publicación:

Industrial Engineer

Volúmen:

39

Número:

9

Periodo:

septiembre 2007

ISSN:

1542894x

SrcID:

1542894x-2007-09.txt

  • Documento número 738424
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:37:31 a. m.
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Artículo:

Pity poor postdocs

Autor:

Quirin Schiermeier

Resumen:

Many European PhD students and junior researchers are getting a bad deal, with few rights and little or no supervision. But things are about to change, reports Quirin Schiermeier

Página:

540

Sección:

Special Report

Publicación:

Nature

Volúmen:

434

Fecha:

24 Marzo 2005

ISSN:

00280836

SrcID:

00280836-2005-03-24.txt

  • Documento número 675394
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Artículo:

Picture this

Autor:

Virginia Gewin

Resumen:

Buoyed by a range of new technologies, science illustration is expanding its remit to offer careers beyond publishing in areas such as advertising and law

Página:

1132

Sección:

Special Report

Publicación:

Nature

Volúmen:

435

Fecha:

23 Junio 2005

ISSN:

00280836

SrcID:

00280836-2005-06-23.txt

  • Documento número 675868
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:30:22 a. m.
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Artículo:

Setting Sail in Baltimore

Autor:

George M. Eberhart 

Resumen:

ACRL’s 13th National Conference

Página:

66  

Sección:

Special Report

Publicación:

American Libraries

Periodo:

March

ISSN:

00029769

SrcID:

00029769-2007-05.txt

  • Documento número 646864
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:26:49 a. m.
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Artículo:

Understanding What Your Sales Manager Is Up Against

Autor:

Barry Trailer and Jim Dickie

Resumen:

Patterns of customer behavior have changed. Today, consumers may be well along in their buying process before you get the first whiff of a lead. Consequently, sales organizations should redesign—and in some ways reinvent —the selling process. For the past 12 years, we have conducted an annual survey of chief sales officers—the executives in charge of their companies’ selling efforts. One purpose is to understand what challenges their sales organizations are up against and how those challenges are shifting over time. The 1,275 responses to our 2006 survey indicate an acceleration of trends established over the past several years

Página:

48

Sección:

Research Report

Publicación:

Harvard Business Review

Volúmen:

84

Número:

7 – 8

Periodo:

July 2006

ISSN:

00178012

SrcID:

00178012-2006-07.txt

  • Documento número 648767
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:27:06 a. m.
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