- isn = "00333085"
- Artículo:
30-Second Interval Performance on the Coding Subtest of the WISC-III: Further Evidence of WISC Folklore?
- Autor:
Ron Dumont
Laurice P. Farr
Jonh O. Willis
Peter Whelly
- Página:
111
- Sección:
Evaluation and Assessment
- Publicación:
Psychology in the Schools
- Volúmen:
35
- Número:
2
- Periodo:
Abril 1998
- ISSN:
00333085
- SrcID:
00333085-1998-02.txt
- Documento número 1294646
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:43:53 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:43:53 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Common WISC-III Examiner Errors: Evidence From Graduate Students in Training
- Autor:
Vicent C. Alfonso
Annemarie Johnson
Lilio Patinella
Damon E. Rader
- Página:
119
- Sección:
Evaluation and Assessment
- Publicación:
Psychology in the Schools
- Volúmen:
35
- Número:
2
- Periodo:
Abril 1998
- ISSN:
00333085
- SrcID:
00333085-1998-02.txt
- Documento número 1294647
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:43:53 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:43:53 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Reliability and Validity of the Math Essential Skill Screener-Elementary Version (MESS-E)
- Autor:
Bradley T. Erford
Donna L. Bagley
James A. Hopper
Ramona M. Lee
Kathleen A. Panagopulos
Denise B. Preller
- Página:
127
- Sección:
Evaluation and Assessment
- Publicación:
Psychology in the Schools
- Volúmen:
35
- Número:
2
- Periodo:
Abril 1998
- ISSN:
00333085
- SrcID:
00333085-1998-02.txt
- Documento número 1294648
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:43:53 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:43:53 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Selected Short-Term Memory Test as Predictors of Reading Readiness
- Autor:
Kirk R. John
- Página:
137
- Sección:
Evaluation and Assessment
- Publicación:
Psychology in the Schools
- Volúmen:
35
- Número:
2
- Periodo:
Abril 1998
- ISSN:
00333085
- SrcID:
00333085-1998-02.txt
- Documento número 1294649
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:43:53 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:43:53 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Inclusion, the Law, and Placement Decisions: Implications for School Psychologist
- Página:
145
- Sección:
Educational Practices and Problems
- Publicación:
Psychology in the Schools
- Volúmen:
35
- Número:
2
- Periodo:
Abril 1998
- ISSN:
00333085
- SrcID:
00333085-1998-02.txt
- Documento número 1294650
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:43:53 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:43:53 a. m.
- Enlace directo