1. isn = "00333085"
Se encontraron 131 resultados.
Artículo:

30-Second Interval Performance on the Coding Subtest of the WISC-III: Further Evidence of WISC Folklore?

Autor:

Ron Dumont

Laurice P. Farr

Jonh O. Willis

Peter Whelly

Página:

111

Sección:

Evaluation and Assessment

Publicación:

Psychology in the Schools

Volúmen:

35

Número:

2

Periodo:

Abril 1998

ISSN:

00333085

SrcID:

00333085-1998-02.txt

  • Documento número 1294646
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:43:53 a. m.
  • Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:43:53 a. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Common WISC-III Examiner Errors: Evidence From Graduate Students in Training

Autor:

Vicent C. Alfonso

Annemarie Johnson

Lilio Patinella

Damon E. Rader

Página:

119

Sección:

Evaluation and Assessment

Publicación:

Psychology in the Schools

Volúmen:

35

Número:

2

Periodo:

Abril 1998

ISSN:

00333085

SrcID:

00333085-1998-02.txt

  • Documento número 1294647
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:43:53 a. m.
  • Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:43:53 a. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Reliability and Validity of the Math Essential Skill Screener-Elementary Version (MESS-E)

Autor:

Bradley T. Erford

Donna L. Bagley

James A. Hopper

Ramona M. Lee

Kathleen A. Panagopulos

Denise B. Preller

Página:

127

Sección:

Evaluation and Assessment

Publicación:

Psychology in the Schools

Volúmen:

35

Número:

2

Periodo:

Abril 1998

ISSN:

00333085

SrcID:

00333085-1998-02.txt

  • Documento número 1294648
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:43:53 a. m.
  • Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:43:53 a. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Selected Short-Term Memory Test as Predictors of Reading Readiness

Autor:

Kirk R. John

Página:

137

Sección:

Evaluation and Assessment

Publicación:

Psychology in the Schools

Volúmen:

35

Número:

2

Periodo:

Abril 1998

ISSN:

00333085

SrcID:

00333085-1998-02.txt

  • Documento número 1294649
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:43:53 a. m.
  • Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:43:53 a. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Inclusion, the Law, and Placement Decisions: Implications for School Psychologist

Página:

145

Sección:

Educational Practices and Problems

Publicación:

Psychology in the Schools

Volúmen:

35

Número:

2

Periodo:

Abril 1998

ISSN:

00333085

SrcID:

00333085-1998-02.txt

  • Documento número 1294650
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:43:53 a. m.
  • Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:43:53 a. m.
  • Enlace directo