- isn = "09388982"
- Artículo:
Grounding interventions for students with learning disabilities in “Powerful Ideas”
- Autor:
Donald D. Deshler
- Publicación:
Learning and Disabilities
- Volúmen:
13
- Número:
1
- Periodo:
Invierno 1998
- ISSN:
09388982
- SrcID:
09388982-1998-01.txt
- Documento número 1569541
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:51:57 a. m.
- Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:51:57 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Dr. Samuel A. Kirk: the complete professor
- Autor:
Nancy Mather
- Publicación:
Learning and Disabilities
- Volúmen:
13
- Número:
1
- Periodo:
Invierno 1998
- ISSN:
09388982
- SrcID:
09388982-1998-01.txt
- Documento número 1569542
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:51:57 a. m.
- Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:51:57 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
First-grade effects of teacher-led phonological activities in kindergarten for children with mild disabilities: a follow-up study
- Autor:
Rollanda E. O’Connor
- Publicación:
Learning and Disabilities
- Volúmen:
13
- Número:
1
- Periodo:
Invierno 1998
- ISSN:
09388982
- SrcID:
09388982-1998-01.txt
- Documento número 1569543
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:51:57 a. m.
- Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:51:57 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Employment earnings and hours of high school graduates with learning disabilities through the first decade after graduation
- Autor:
Donald E. Goldtein
- Publicación:
Learning and Disabilities
- Volúmen:
13
- Número:
1
- Periodo:
Invierno 1998
- ISSN:
09388982
- SrcID:
09388982-1998-01.txt
- Documento número 1569544
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:51:58 a. m.
- Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:51:58 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Arithmetic computation performance of students with learning disabilities: implications for curriculum
- Autor:
John F. Cawley
- Publicación:
Learning and Disabilities
- Volúmen:
13
- Número:
2
- Periodo:
Primavera 1998
- ISSN:
09388982
- SrcID:
09388982-1998-02.txt
- Documento número 1569545
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:51:58 a. m.
- Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:51:58 a. m.
- Enlace directo