- importsource = "03601315-2012-01.txt"
- Artículo:
A visualisation tool to aid exploration of students’ interactions in asynchronous online communication
- Autor:
Sujana Jyothi
Claire McAvinia
John Keating
- Página:
30
- Publicación:
Computers and Education
- Volúmen:
58
- Número:
1
- Periodo:
Enero 2012
- ISSN:
03601315
- SrcID:
03601315-2012-01.txt
- Documento número 984208
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:46 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:46 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Academic effectiveness of podcasting: A comparative study of integrated versus supplemental use of podcasting in second language classes
- Autor:
M’hammed Abdous
Betty Rose Facer
Cherng-Jyh Yen
- Página:
43
- Publicación:
Computers and Education
- Volúmen:
58
- Número:
1
- Periodo:
Enero 2012
- ISSN:
03601315
- SrcID:
03601315-2012-01.txt
- Documento número 984209
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:46 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:46 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Key factors mediating the use of a mobile technology tool designed to develop social and life skills in children with Autistic Spectrum Disorders
- Autor:
Joseph Mintz
Corinne Branch
Caty March
Stephen Lerman
- Página:
53
- Publicación:
Computers and Education
- Volúmen:
58
- Número:
1
- Periodo:
Enero 2012
- ISSN:
03601315
- SrcID:
03601315-2012-01.txt
- Documento número 984210
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:46 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:46 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Effects of a vocabulary acquisition and assessment system on students’ performance in a blended learning class for English subject
- Autor:
Jiyou Jia
Yuhao Chen
Zhuhui Ding
Meixian Ruan
- Página:
63
- Publicación:
Computers and Education
- Volúmen:
58
- Número:
1
- Periodo:
Enero 2012
- ISSN:
03601315
- SrcID:
03601315-2012-01.txt
- Documento número 984211
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:46 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:46 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Creating a community of inquiry in online environments: An exploratory study on the effect of a protocol on interactions within asynchronous discussions
- Autor:
Janet Mannheimer Zydney
Aimee deNoyelles
Kay Kyeong-Ju Seo
- Página:
77
- Publicación:
Computers and Education
- Volúmen:
58
- Número:
1
- Periodo:
Enero 2012
- ISSN:
03601315
- SrcID:
03601315-2012-01.txt
- Documento número 984212
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:46 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:46 a. m.
- Enlace directo