1. importsource = "03601315-2012-01.txt"
Se encontraron 180 resultados.
Artículo:

A visualisation tool to aid exploration of students’ interactions in asynchronous online communication

Autor:

Sujana Jyothi

Claire McAvinia

John Keating

Página:

30

Publicación:

Computers and Education

Volúmen:

58

Número:

1

Periodo:

Enero 2012

ISSN:

03601315

SrcID:

03601315-2012-01.txt

  • Documento número 984208
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:46 a. m.
  • Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:46 a. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Academic effectiveness of podcasting: A comparative study of integrated versus supplemental use of podcasting in second language classes

Autor:

M’hammed Abdous

Betty Rose Facer

Cherng-Jyh Yen

Página:

43

Publicación:

Computers and Education

Volúmen:

58

Número:

1

Periodo:

Enero 2012

ISSN:

03601315

SrcID:

03601315-2012-01.txt

  • Documento número 984209
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:46 a. m.
  • Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:46 a. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Key factors mediating the use of a mobile technology tool designed to develop social and life skills in children with Autistic Spectrum Disorders

Autor:

Joseph Mintz

Corinne Branch

Caty March

Stephen Lerman

Página:

53

Publicación:

Computers and Education

Volúmen:

58

Número:

1

Periodo:

Enero 2012

ISSN:

03601315

SrcID:

03601315-2012-01.txt

  • Documento número 984210
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:46 a. m.
  • Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:46 a. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Effects of a vocabulary acquisition and assessment system on students’ performance in a blended learning class for English subject

Autor:

Jiyou Jia

Yuhao Chen

Zhuhui Ding

Meixian Ruan

Página:

63

Publicación:

Computers and Education

Volúmen:

58

Número:

1

Periodo:

Enero 2012

ISSN:

03601315

SrcID:

03601315-2012-01.txt

  • Documento número 984211
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:46 a. m.
  • Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:46 a. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Creating a community of inquiry in online environments: An exploratory study on the effect of a protocol on interactions within asynchronous discussions

Autor:

Janet Mannheimer Zydney

Aimee deNoyelles

Kay Kyeong-Ju Seo

Página:

77

Publicación:

Computers and Education

Volúmen:

58

Número:

1

Periodo:

Enero 2012

ISSN:

03601315

SrcID:

03601315-2012-01.txt

  • Documento número 984212
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:46 a. m.
  • Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:46 a. m.
  • Enlace directo