- importsource = "2004-05.txt"
- Artículo:
The Student-to-Student Chemistry Initiative: Training High School Students to Perform Chemistry Demonstration Programs for Elementary School Students
- Autor:
Phillip D. Voegel
Kathryn A. Quashnock
Katrina M. Heil
- Página:
681
- Publicación:
Journal of Chemical Education
- Volúmen:
81
- Número:
5
- Periodo:
Mayo 2004
- ISSN:
00219584
- SrcID:
00219584-2004-05.txt
- Documento número 1669203
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:39:21 p. m.
- Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:39:21 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
In the Classroom Chemistry for Kids Integrated Lecture and Laboratory Chemistry Components of Science Education Program for Early and Middle Childhood Education Majors
- Autor:
S. K. Lunsford
- Página:
685
- Publicación:
Journal of Chemical Education
- Volúmen:
81
- Número:
5
- Periodo:
Mayo 2004
- ISSN:
00219584
- SrcID:
00219584-2004-05.txt
- Documento número 1669204
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:39:21 p. m.
- Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:39:21 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Lecture Retrieval via the Web: Better Than Being There?
- Autor:
David N. Harpp
Ariel E. Fenster
Joseph A. Schwarcz
Edith Zorychta
Nathaniel Goodyer
William Hsiao
Jason Parente
- Página:
688
- Publicación:
Journal of Chemical Education
- Volúmen:
81
- Número:
5
- Periodo:
Mayo 2004
- ISSN:
00219584
- SrcID:
00219584-2004-05.txt
- Documento número 1669205
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:39:21 p. m.
- Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:39:21 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Green Chemistry Some Exercises Reflecting Green Chemistry Concepts
- Autor:
Yu-min Song
Yong-cheng Wang
Zhi-yuan Geng
- Página:
691
- Publicación:
Journal of Chemical Education
- Volúmen:
81
- Número:
5
- Periodo:
Mayo 2004
- ISSN:
00219584
- SrcID:
00219584-2004-05.txt
- Documento número 1669206
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:39:21 p. m.
- Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:39:21 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
A Simple Flotation De-Inking Experiment for the Recycling of Paper
- Autor:
Richard A. Venditti
- Página:
693
- Publicación:
Journal of Chemical Education
- Volúmen:
81
- Número:
5
- Periodo:
Mayo 2004
- ISSN:
00219584
- SrcID:
00219584-2004-05.txt
- Documento número 1669207
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:39:21 p. m.
- Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:39:21 p. m.
- Enlace directo