- sec = ("Chemical Education Today")
- Artículo:
Revisiting Millikan's Oil-Drop Experiment
- Autor:
Earl F. Pearson
- Página:
851
- Sección:
Chemical Education Today
- Publicación:
Journal of Chemical Education
- Volúmen:
82
- Número:
6
- Periodo:
june 2005
- ISSN:
00219584
- SrcID:
00219584-2005-06.txt
- Documento número 651856
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:27:33 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:27:33 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Keeping Chemistry and Chemists Safe
- Autor:
John W. Moore
- Página:
967
- Sección:
Chemical Education Today
- Publicación:
Journal of Chemical Education
- Volúmen:
82
- Número:
7
- Periodo:
July 2005
- ISSN:
00219584
- SrcID:
00219584-2005-07.txt
- Documento número 651887
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:27:33 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:27:33 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Especially for High School Teachers
- Autor:
Erica K. Jacobsen
- Resumen:
"Only When You Know the Hazards..."
- Página:
969
- Sección:
Chemical Education Today
- Publicación:
Journal of Chemical Education
- Volúmen:
82
- Número:
7
- Periodo:
July 2005
- ISSN:
00219584
- SrcID:
00219584-2005-07.txt
- Documento número 651888
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:27:33 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:27:33 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Reports from Other Journals
- Autor:
Angela G. King
- Resumen:
Research Advances: Perchlorate in Dairy and Breast Milk Samples; NO Glow on Mars; Physical Chemistry to the Rescue: Differentiating Nicotinic and Cholinergic Agonists
- Página:
970
- Sección:
Chemical Education Today
- Publicación:
Journal of Chemical Education
- Volúmen:
82
- Número:
7
- Periodo:
July 2005
- ISSN:
00219584
- SrcID:
00219584-2005-07.txt
- Documento número 651889
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:27:33 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:27:33 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Association Report: ACS Education
- Autor:
Julie A. Haack
James E. Hutchison
Mary M. Kirchhoff
Irvin J. Levy
- Resumen:
Going Green: Lecture Assignments and Lab Experiences for the College Curriculum
- Página:
974
- Sección:
Chemical Education Today
- Publicación:
Journal of Chemical Education
- Volúmen:
82
- Número:
7
- Periodo:
July 2005
- ISSN:
00219584
- SrcID:
00219584-2005-07.txt
- Documento número 651890
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:27:33 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:27:33 a. m.
- Enlace directo