1. importsource = "03601315-2012-01.txt"
Se encontraron 180 resultados.
Artículo:

Effects of feedback in a computer-based assessment for learning

Autor:

Fabienne M. van der Kleij

Theo J.H.M. Eggen

Caroline F. Timmers

Bernard P. Veldkamp

Página:

263

Publicación:

Computers and Education

Volúmen:

58

Número:

1

Periodo:

Enero 2012

ISSN:

03601315

SrcID:

03601315-2012-01.txt

  • Documento número 984228
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:46 a. m.
  • Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:46 a. m.
  • Enlace directo
Artículo:

A ubiquitous English vocabulary learning system: Evidence of active/passive attitudes vs. usefulness/ease-of-use

Autor:

Yueh-Min Huang

Yong-Ming Huang

Shu-Hsien Huang

Yen-Ting Lin

Página:

273

Publicación:

Computers and Education

Volúmen:

58

Número:

1

Periodo:

Enero 2012

ISSN:

03601315

SrcID:

03601315-2012-01.txt

  • Documento número 984229
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:46 a. m.
  • Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:46 a. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Gender differences in e-learning satisfaction

Autor:

Francisco González-Gómez

Jorge Guardiola

Óscar Martín Rodríguez

Miguel Ángel Montero Alonso

Página:

283

Publicación:

Computers and Education

Volúmen:

58

Número:

1

Periodo:

Enero 2012

ISSN:

03601315

SrcID:

03601315-2012-01.txt

  • Documento número 984230
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:46 a. m.
  • Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:46 a. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Second Life as a support element for learning electronic related subjects: A real case

Autor:

Luis M. Beltrán Sierra

Ronald S. Gutiérrez

Claudia L. Garzón-Castro

Página:

291

Publicación:

Computers and Education

Volúmen:

58

Número:

1

Periodo:

Enero 2012

ISSN:

03601315

SrcID:

03601315-2012-01.txt

  • Documento número 984231
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:46 a. m.
  • Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:46 a. m.
  • Enlace directo
Artículo:

A comparative analysis of the consistency and difference among teacher-assessment, student self-assessment and peer-assessment in a Web-based portfolio assessment environment for high school students

Autor:

Chi-Cheng Chang

Kuo-Hung Tseng

Shi-Jer Lou

Página:

303

Publicación:

Computers and Education

Volúmen:

58

Número:

1

Periodo:

Enero 2012

ISSN:

03601315

SrcID:

03601315-2012-01.txt

  • Documento número 984232
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:46 a. m.
  • Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:46 a. m.
  • Enlace directo