- importsource = "03601315-2012-01.txt"
 
- Artículo:
 Effects of feedback in a computer-based assessment for learning
- Autor:
 Fabienne M. van der Kleij
Theo J.H.M. Eggen
Caroline F. Timmers
Bernard P. Veldkamp
- Página:
 263
- Publicación:
 Computers and Education
- Volúmen:
 58
- Número:
 1
- Periodo:
 Enero 2012
- ISSN:
 03601315
- SrcID:
 03601315-2012-01.txt
- Documento número 984228
 - Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:46 a. m.
 - Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:46 a. m.
 - Enlace directo
 
- Artículo:
 A ubiquitous English vocabulary learning system: Evidence of active/passive attitudes vs. usefulness/ease-of-use
- Autor:
 Yueh-Min Huang
Yong-Ming Huang
Shu-Hsien Huang
Yen-Ting Lin
- Página:
 273
- Publicación:
 Computers and Education
- Volúmen:
 58
- Número:
 1
- Periodo:
 Enero 2012
- ISSN:
 03601315
- SrcID:
 03601315-2012-01.txt
- Documento número 984229
 - Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:46 a. m.
 - Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:46 a. m.
 - Enlace directo
 
- Artículo:
 Gender differences in e-learning satisfaction
- Autor:
 Francisco González-Gómez
Jorge Guardiola
Óscar Martín Rodríguez
Miguel Ángel Montero Alonso
- Página:
 283
- Publicación:
 Computers and Education
- Volúmen:
 58
- Número:
 1
- Periodo:
 Enero 2012
- ISSN:
 03601315
- SrcID:
 03601315-2012-01.txt
- Documento número 984230
 - Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:46 a. m.
 - Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:46 a. m.
 - Enlace directo
 
- Artículo:
 Second Life as a support element for learning electronic related subjects: A real case
- Autor:
 Luis M. Beltrán Sierra
Ronald S. Gutiérrez
Claudia L. Garzón-Castro
- Página:
 291
- Publicación:
 Computers and Education
- Volúmen:
 58
- Número:
 1
- Periodo:
 Enero 2012
- ISSN:
 03601315
- SrcID:
 03601315-2012-01.txt
- Documento número 984231
 - Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:46 a. m.
 - Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:46 a. m.
 - Enlace directo
 
- Artículo:
 A comparative analysis of the consistency and difference among teacher-assessment, student self-assessment and peer-assessment in a Web-based portfolio assessment environment for high school students
- Autor:
 Chi-Cheng Chang
Kuo-Hung Tseng
Shi-Jer Lou
- Página:
 303
- Publicación:
 Computers and Education
- Volúmen:
 58
- Número:
 1
- Periodo:
 Enero 2012
- ISSN:
 03601315
- SrcID:
 03601315-2012-01.txt
- Documento número 984232
 - Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:46 a. m.
 - Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:46 a. m.
 - Enlace directo