- importsource = "03601315-2012-01.txt"
- Artículo:
Clarifying the empirical connection of new entrants’ e-learning systems use to their job adaptation and their use patterns under the collective–individual training environment
- Autor:
Hsiu-Ju Chen
- Página:
321
- Publicación:
Computers and Education
- Volúmen:
58
- Número:
1
- Periodo:
Enero 2012
- ISSN:
03601315
- SrcID:
03601315-2012-01.txt
- Documento número 984233
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:46 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:46 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
What type of learning style leads to online participation in the mixed-mode e-learning environment? A study of software usage instruction
- Autor:
Eugenia Y. Huang
Sheng Wei Lin
Travis K. Huang
- Página:
338
- Publicación:
Computers and Education
- Volúmen:
58
- Número:
1
- Periodo:
Enero 2012
- ISSN:
03601315
- SrcID:
03601315-2012-01.txt
- Documento número 984234
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:46 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:46 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Publisher’s Note
- Página:
350
- Publicación:
Computers and Education
- Volúmen:
58
- Número:
1
- Periodo:
Enero 2012
- ISSN:
03601315
- SrcID:
03601315-2012-01.txt
- Documento número 984235
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:46 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:46 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
A hybrid approach to promoting students’ web-based problem-solving competence and learning attitude
- Autor:
Fan-Ray Kuo
Gwo-Jen Hwang
Chun-Chia Lee
- Página:
351
- Publicación:
Computers and Education
- Volúmen:
58
- Número:
1
- Periodo:
Enero 2012
- ISSN:
03601315
- SrcID:
03601315-2012-01.txt
- Documento número 984236
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:46 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:46 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Examining the impact of off-task multi-tasking with technology on real-time classroom learning
- Autor:
Eileen Wood
Lucia Zivcakova
Petrice Gentile
Karin Archer
Domenica De Pasquale
Amanda Nosko
- Página:
365
- Publicación:
Computers and Education
- Volúmen:
58
- Número:
1
- Periodo:
Enero 2012
- ISSN:
03601315
- SrcID:
03601315-2012-01.txt
- Documento número 984237
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:46 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:46 a. m.
- Enlace directo