- importsource = "00219584-2007-05.txt"
 
- Artículo:
 Hydrophobic Solvation: Aqueous Methane Solutions
- Autor:
 Oliver Konrad
Timm Lankau
- Página:
 864
- Publicación:
 Journal of Chemical Education
- Volúmen:
 84
- Número:
 5
- Periodo:
 Mayo 2007
- ISSN:
 00219584
- SrcID:
 00219584-2007-05.txt
- Documento número 803844
 - Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:45:14 a. m.
 - Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:45:14 a. m.
 - Enlace directo
 
- Artículo:
 What Are Students Thinking When They Pick Their Answer? A Content Analysis of Students' Explanations of Gas Properties
- Autor:
 Michael J. Sanger
my J. Phelps
- Página:
 870
- Publicación:
 Journal of Chemical Education
- Volúmen:
 84
- Número:
 5
- Periodo:
 Mayo 2007
- ISSN:
 00219584
- SrcID:
 00219584-2007-05.txt
- Documento número 803845
 - Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:45:14 a. m.
 - Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:45:14 a. m.
 - Enlace directo
 
- Artículo:
 "Concept Learning versus Problem Solving": Does Particle Motion Have an Effect?
- Autor:
 Michael J. Sanger
Eddie Campbell
Jeremy Felke
Charles Spencer
- Página:
 - Publicación:
 Journal of Chemical Education
- Volúmen:
 84
- Número:
 5
- Periodo:
 Mayo 2007
- ISSN:
 00219584
- SrcID:
 00219584-2007-05.txt
- Documento número 803846
 - Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:45:14 a. m.
 - Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:45:14 a. m.
 - Enlace directo
 
- Artículo:
 A2: Element or Compound?
- Autor:
 Marilyne Stains
Vicente Talanquer
- Página:
 880
- Publicación:
 Journal of Chemical Education
- Volúmen:
 84
- Número:
 5
- Periodo:
 Mayo 2007
- ISSN:
 00219584
- SrcID:
 00219584-2007-05.txt
- Documento número 803847
 - Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:45:14 a. m.
 - Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:45:14 a. m.
 - Enlace directo
 
- Artículo:
 Achieving Greater Feedback and Flexibility Using Online Pre-Laboratory Exercises with Non-Major Chemistry Students
- Autor:
 Gail D. Chittleborough
Mauro Mocerino
David F. Treagust
- Página:
 884
- Publicación:
 Journal of Chemical Education
- Volúmen:
 84
- Número:
 5
- Periodo:
 Mayo 2007
- ISSN:
 00219584
- SrcID:
 00219584-2007-05.txt
- Documento número 803848
 - Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:45:14 a. m.
 - Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:45:14 a. m.
 - Enlace directo