- importsource = "03601315-2012-01.txt"
- Artículo:
Visual attention for solving multiple-choice science problem: An eye-tracking analysis
- Autor:
Meng-Jung Tsai
Huei-Tse Hou
Meng-Lung Lai
Wan-Yi Liu
Fang-Ying Yang
- Página:
375
- Publicación:
Computers and Education
- Volúmen:
58
- Número:
1
- Periodo:
Enero 2012
- ISSN:
03601315
- SrcID:
03601315-2012-01.txt
- Documento número 984238
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:46 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:46 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
The use of video technology for providing feedback to students: Can it enhance the feedback experience for staff and students?
- Autor:
Anne Crook
Alice Mauchline
Stephen Maw
Clare Lawson
Robyn Drinkwater
Karsten Lundqvist
Paul Orsmond
Stephen Gomez
Julian Park
- Página:
386
- Publicación:
Computers and Education
- Volúmen:
58
- Número:
1
- Periodo:
Enero 2012
- ISSN:
03601315
- SrcID:
03601315-2012-01.txt
- Documento número 984239
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:46 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:46 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Opening The Door: An evaluation of the efficacy of a problem-based learning game
- Autor:
Scott J. Warren
Mary Jo Dondlinger
Julie McLeod
Chris Bigenho
- Página:
397
- Publicación:
Computers and Education
- Volúmen:
58
- Número:
1
- Periodo:
Enero 2012
- ISSN:
03601315
- SrcID:
03601315-2012-01.txt
- Documento número 984240
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:46 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:46 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
School principals at their lonely work: Recording workday practices through ESM logs
- Autor:
Verónica López
Luis Ahumada
Sergio Galdames
Romina Madrid
- Página:
413
- Publicación:
Computers and Education
- Volúmen:
58
- Número:
1
- Periodo:
Enero 2012
- ISSN:
03601315
- SrcID:
03601315-2012-01.txt
- Documento número 984241
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:46 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:46 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Do mathematicians integrate computer algebra systems in university teaching? Comparing a literature review to an international survey study
- Autor:
Neil Marshall
Chantal Buteau
Daniel H. Jarvis
Zsolt Lavicza
- Página:
423
- Publicación:
Computers and Education
- Volúmen:
58
- Número:
1
- Periodo:
Enero 2012
- ISSN:
03601315
- SrcID:
03601315-2012-01.txt
- Documento número 984242
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:46 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:46 a. m.
- Enlace directo