1. isn = "001317848"
Se encontraron 164 resultados.
Artículo:

My Year as a High School Student

Autor:

Deborah Waldron

Resumen:

A high school physics teacher enrolls in a 9th grade biology class.

Página:

63

Publicación:

Educational Leadership

Volúmen:

63

Número:

6

Periodo:

Marzo 2006

ISSN:

001317848

SrcID:

00131784-2006-03.txt

  • Documento número 1025227
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:10:39 a. m.
  • Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:10:39 a. m.
  • Enlace directo
Artículo:

What New Teachers Really Need

Autor:

Scott Mandel

Resumen:

Novice teachers want to know: How do I deal with the daily stress?

Página:

66

Publicación:

Educational Leadership

Volúmen:

63

Número:

6

Periodo:

Marzo 2006

ISSN:

001317848

SrcID:

00131784-2006-03.txt

  • Documento número 1025228
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:10:39 a. m.
  • Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:10:39 a. m.
  • Enlace directo
Artículo:

How Principals Use Research

Autor:

Bruce J. Biddie

Lawrence J. Saha

Resumen:

Critics say that practitioners rarely use education research. That's not true, these researchers find.

Página:

72

Publicación:

Educational Leadership

Volúmen:

63

Número:

6

Periodo:

Marzo 2006

ISSN:

001317848

SrcID:

00131784-2006-03.txt

  • Documento número 1025229
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:10:39 a. m.
  • Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:10:39 a. m.
  • Enlace directo
Artículo:

The Medical Research Model: No Magic Formula

What Teachers Want

Autor:

G. Gage Kingsbury

Marge Scherer

Resumen:

Applying a medical model of research to schools is often a mistake, the author warns.

Página:

79

7

Publicación:

Educational Leadership

Volúmen:

63

Número:

6

Periodo:

Marzo 2006

ISSN:

001317848

SrcID:

00131784-2006-03.txt

  • Documento número 1025230
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:10:39 a. m.
  • Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:10:39 a. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Needed: A Dose of Assessment Literacy

Autor:

W. James Popham

Página:

84

Publicación:

Educational Leadership

Volúmen:

63

Número:

6

Periodo:

Marzo 2006

ISSN:

001317848

SrcID:

00131784-2006-03.txt

  • Documento número 1025231
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:10:39 a. m.
  • Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:10:39 a. m.
  • Enlace directo