1. importsource = "00029505-2008-04.txt"
Se encontraron 90 resultados.
Artículo:

Interactive learning tutorials on quantum mechanics

Autor:

Singh, Chandralekha

Página:

400

Publicación:

American Journal of Physics

Volúmen:

76

Número:

4 y 5

Periodo:

abril – mayo 2008

ISSN:

00029505

SrcID:

00029505-2008-04.txt

  • Documento número 24691
  • Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:29:57 p. m.
  • Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:29:57 p. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Developing and researching PhET simulations for teaching quantum mechanics

Autor:

Mckagana, S. B.

Perkins, K. K.

Dubson, M.

Malley, C.

Reid, S.

Lemaster, R.

Wieman, C. E.

Página:

406

Publicación:

American Journal of Physics

Volúmen:

76

Número:

4 y 5

Periodo:

abril – mayo 2008

ISSN:

00029505

SrcID:

00029505-2008-04.txt

  • Documento número 24692
  • Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:29:57 p. m.
  • Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:29:57 p. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Symbolic manipulators affect mathematical mindsets

Autor:

Bing, Thomas J.

Redish, Edward F.

Página:

418

Publicación:

American Journal of Physics

Volúmen:

76

Número:

4 y 5

Periodo:

abril – mayo 2008

ISSN:

00029505

SrcID:

00029505-2008-04.txt

  • Documento número 24693
  • Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:29:57 p. m.
  • Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:29:57 p. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Comparing the influence of physical and virtual manipulatives in the context of the Physics by Inquiry curriculum: The case of undergraduate students' conceptual understanding of heat and temperature

Autor:

Zacharia, Zacharias C.

Constantinou, Constantinos P.

Página:

425

Publicación:

American Journal of Physics

Volúmen:

76

Número:

4 y 5

Periodo:

abril – mayo 2008

ISSN:

00029505

SrcID:

00029505-2008-04.txt

  • Documento número 24694
  • Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:29:57 p. m.
  • Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:29:57 p. m.
  • Enlace directo
Artículo:

A model-based view of physics for computational activities in the introductory physics course

Autor:

BuffIer, Andy

Pillay, Seshini

Lubben, Fred

Fearick, Roger

Página:

431

Publicación:

American Journal of Physics

Volúmen:

76

Número:

4 y 5

Periodo:

abril – mayo 2008

ISSN:

00029505

SrcID:

00029505-2008-04.txt

  • Documento número 24695
  • Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:29:57 p. m.
  • Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:29:57 p. m.
  • Enlace directo