- importsource = "00029505-2008-04.txt"
- Artículo:
- Interactive learning tutorials on quantum mechanics 
- Autor:
- Singh, Chandralekha 
- Página:
- 400 
- Publicación:
- American Journal of Physics 
- Volúmen:
- 76 
- Número:
- 4 y 5 
- Periodo:
- abril – mayo 2008 
- ISSN:
- 00029505 
- SrcID:
- 00029505-2008-04.txt 
- Documento número 24691
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:29:57 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:29:57 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
- Developing and researching PhET simulations for teaching quantum mechanics 
- Autor:
- Mckagana, S. B. - Perkins, K. K. - Dubson, M. - Malley, C. - Reid, S. - Lemaster, R. - Wieman, C. E. 
- Página:
- 406 
- Publicación:
- American Journal of Physics 
- Volúmen:
- 76 
- Número:
- 4 y 5 
- Periodo:
- abril – mayo 2008 
- ISSN:
- 00029505 
- SrcID:
- 00029505-2008-04.txt 
- Documento número 24692
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:29:57 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:29:57 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
- Symbolic manipulators affect mathematical mindsets 
- Autor:
- Bing, Thomas J. - Redish, Edward F. 
- Página:
- 418 
- Publicación:
- American Journal of Physics 
- Volúmen:
- 76 
- Número:
- 4 y 5 
- Periodo:
- abril – mayo 2008 
- ISSN:
- 00029505 
- SrcID:
- 00029505-2008-04.txt 
- Documento número 24693
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:29:57 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:29:57 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
- Comparing the influence of physical and virtual manipulatives in the context of the Physics by Inquiry curriculum: The case of undergraduate students' conceptual understanding of heat and temperature 
- Autor:
- Zacharia, Zacharias C. - Constantinou, Constantinos P. 
- Página:
- 425 
- Publicación:
- American Journal of Physics 
- Volúmen:
- 76 
- Número:
- 4 y 5 
- Periodo:
- abril – mayo 2008 
- ISSN:
- 00029505 
- SrcID:
- 00029505-2008-04.txt 
- Documento número 24694
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:29:57 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:29:57 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
- A model-based view of physics for computational activities in the introductory physics course 
- Autor:
- BuffIer, Andy - Pillay, Seshini - Lubben, Fred - Fearick, Roger 
- Página:
- 431 
- Publicación:
- American Journal of Physics 
- Volúmen:
- 76 
- Número:
- 4 y 5 
- Periodo:
- abril – mayo 2008 
- ISSN:
- 00029505 
- SrcID:
- 00029505-2008-04.txt 
- Documento número 24695
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:29:57 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:29:57 p. m.
- Enlace directo
 
  
  
 