- importsource = "00092479-2009-02.txt"
- Artículo:
Newton’s Laws, Euler’s Laws and the Speed of Light
- Autor:
Stephen Whitaker
- Página:
96
- Publicación:
Chemical Engineering Education
- Volúmen:
43
- Número:
2
- Periodo:
Spring 2009
- ISSN:
00092479
- SrcID:
00092479-2009-02.txt
- Documento número 538220
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:13:39 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:13:39 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Use of Engineering Design Competitions for Undergraduate and Capstone Projects
- Autor:
Sumit Kundu
- Página:
131
- Publicación:
Chemical Engineering Education
- Volúmen:
43
- Número:
2
- Periodo:
Spring 2009
- ISSN:
00092479
- SrcID:
00092479-2009-02.txt
- Documento número 538221
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:13:39 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:13:39 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Using a Readily Available Commercial Spreadsheet to teach a Graduate Course on Chemical Process Simulation
- Autor:
Matthew A Clarke
- Página:
160
- Publicación:
Chemical Engineering Education
- Volúmen:
43
- Número:
2
- Periodo:
Spring 2009
- ISSN:
00092479
- SrcID:
00092479-2009-02.txt
- Documento número 538222
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:13:39 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:13:39 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Challenges in teaching ”Colloid and Surface Chemistry” – A Danish Experience
- Autor:
Georgios M. Kontogeorgis
- Página:
137
- Publicación:
Chemical Engineering Education
- Volúmen:
43
- Número:
2
- Periodo:
Spring 2009
- ISSN:
00092479
- SrcID:
00092479-2009-02.txt
- Documento número 538223
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:13:39 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:13:39 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Ideas for Creating and Overcoming Student Silences
- Autor:
Donald R. Woods
- Página:
125
- Publicación:
Chemical Engineering Education
- Volúmen:
43
- Número:
2
- Periodo:
Spring 2009
- ISSN:
00092479
- SrcID:
00092479-2009-02.txt
- Documento número 538224
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:13:39 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:13:39 a. m.
- Enlace directo