- importsource = "00093920-2002-01.txt"
- Artículo:
Adolescents' Working Models and Styles for Relationships with Parents, Friends, and Romantic Partners
- Autor:
Wyndol Furman
Valerie A. Simon
Laura Shaffer
- Página:
241
- Publicación:
Child Development
- Volúmen:
73
- Número:
1
- Periodo:
Enero – Febrero 2002
- ISSN:
00093920
- SrcID:
00093920-2002-01.txt
- Documento número 77394
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:36:55 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:36:55 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Parenting and Development of One-Year-Olds: Links with Parental, Contextual, and Child Characteristics
- Autor:
Hedwig J. A. van Bakel
J. Marianne Riksen-Walraven
- Página:
256
- Publicación:
Child Development
- Volúmen:
73
- Número:
1
- Periodo:
Enero – Febrero 2002
- ISSN:
00093920
- SrcID:
00093920-2002-01.txt
- Documento número 77395
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:36:55 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:36:55 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Unique and Protective Contributions of Parenting and Classroom Processes to the Adjustment of African American Children Living in Single-Parent Families
- Autor:
Gene H. Brody
Shannon Dorsey
Rex Forehand
- Página:
274
- Publicación:
Child Development
- Volúmen:
73
- Número:
1
- Periodo:
Enero – Febrero 2002
- ISSN:
00093920
- SrcID:
00093920-2002-01.txt
- Documento número 77396
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:36:55 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:36:55 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Are Effective Teachers Like Good Parents? Teaching Styles and Student Adjustment in Early Adolescence
- Autor:
Kathryn R. Wentzel
- Página:
287
- Publicación:
Child Development
- Volúmen:
73
- Número:
1
- Periodo:
Enero – Febrero 2002
- ISSN:
00093920
- SrcID:
00093920-2002-01.txt
- Documento número 77397
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:36:55 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:36:55 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
The Impact of Family Obligation on the Daily Activities and Psychological Well-Being of Chinese American Adolescents
- Autor:
Andrew J. Fuligni
Tiffany Yip
Vivian Tseng
- Página:
302
- Publicación:
Child Development
- Volúmen:
73
- Número:
1
- Periodo:
Enero – Febrero 2002
- ISSN:
00093920
- SrcID:
00093920-2002-01.txt
- Documento número 77398
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:36:55 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:36:55 p. m.
- Enlace directo