- importsource = "00131784-2008-10.txt"
- Artículo:
College by Design
- Autor:
Deborah Thurlow Long
Darris Means
Kim Pyne
- Resumen:
A partnership boosts students' chances of becoming first-generation college graduates.
- Página:
77
- Publicación:
Educational Leadership
- Volúmen:
66
- Número:
2
- Periodo:
octubre 2008
- ISSN:
00131784
- SrcID:
00131784-2008-10.txt
- Documento número 133952
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:41:58 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:41:58 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
All About Assessment / An Unintentional Deception
- Autor:
W. James Popham
- Página:
80
- Publicación:
Educational Leadership
- Volúmen:
66
- Número:
2
- Periodo:
octubre 2008
- ISSN:
00131784
- SrcID:
00131784-2008-10.txt
- Documento número 133953
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:41:58 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:41:58 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
The Principal Connection / What Does Successful Mean?
- Autor:
Thomas R. Hoerr
- Página:
83
- Publicación:
Educational Leadership
- Volúmen:
66
- Número:
2
- Periodo:
octubre 2008
- ISSN:
00131784
- SrcID:
00131784-2008-10.txt
- Documento número 133954
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:41:58 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:41:58 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
The Learning Leader / Challenging Inequity, Insisting on Excellence
- Autor:
Douglas B. Reeves
- Página:
85
- Publicación:
Educational Leadership
- Volúmen:
66
- Número:
2
- Periodo:
octubre 2008
- ISSN:
00131784
- SrcID:
00131784-2008-10.txt
- Documento número 133955
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:41:58 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:41:58 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
What Research Says About. . . / Pacing Guides
- Autor:
Jane L. David
- Página:
87
- Publicación:
Educational Leadership
- Volúmen:
66
- Número:
2
- Periodo:
octubre 2008
- ISSN:
00131784
- SrcID:
00131784-2008-10.txt
- Documento número 133956
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:41:58 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:41:58 p. m.
- Enlace directo