- importsource = "00131962-2009-01.txt"
 
- Artículo:
 The Value of the Operational Principle in Instructional Design
- Autor:
 Gibbons, Andrew S.
- Página:
 3
- Sección:
 Articles
- Publicación:
 Educational Technology
- Volúmen:
 49
- Número:
 1
- Periodo:
 Enero - Febrero 2009
- ISSN:
 00131962
- SrcID:
 00131962-2009-01.txt
- Documento número 538467
 - Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:13:41 a. m.
 - Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:13:41 a. m.
 - Enlace directo
 
- Artículo:
 Open Educational Resources on U.S. Public History Websites: Implications for Designers and Developers
- Autor:
 Mattke, Paige Hawkins
- Página:
 9
- Sección:
 Articles
- Publicación:
 Educational Technology
- Volúmen:
 49
- Número:
 1
- Periodo:
 Enero - Febrero 2009
- ISSN:
 00131962
- SrcID:
 00131962-2009-01.txt
- Documento número 538468
 - Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:13:41 a. m.
 - Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:13:41 a. m.
 - Enlace directo
 
- Artículo:
 Learning from the Pros: How Experienced Designers Translate Instructional Design Models into Practice
- Autor:
 Ertmer, Peggy A.;
- Página:
 19
- Sección:
 Articles
- Publicación:
 Educational Technology
- Volúmen:
 49
- Número:
 1
- Periodo:
 Enero - Febrero 2009
- ISSN:
 00131962
- SrcID:
 00131962-2009-01.txt
- Documento número 538469
 - Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:13:41 a. m.
 - Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:13:41 a. m.
 - Enlace directo
 
- Artículo:
 Transmergent Learning and the Creation of Extraordinary Educational Experiences
- Autor:
 Honebein, Peter C.
- Página:
 27
- Sección:
 Articles
- Publicación:
 Educational Technology
- Volúmen:
 49
- Número:
 1
- Periodo:
 Enero - Febrero 2009
- ISSN:
 00131962
- SrcID:
 00131962-2009-01.txt
- Documento número 538470
 - Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:13:41 a. m.
 - Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:13:41 a. m.
 - Enlace directo
 
- Artículo:
 Applications of Cognitive Load Theory to Multimedia-Based Foreign Language Learning
- Autor:
 Chen, I.-Jung
- Página:
 34
- Sección:
 Articles
- Publicación:
 Educational Technology
- Volúmen:
 49
- Número:
 1
- Periodo:
 Enero - Febrero 2009
- ISSN:
 00131962
- SrcID:
 00131962-2009-01.txt
- Documento número 538471
 - Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:13:41 a. m.
 - Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:13:41 a. m.
 - Enlace directo