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Artículo:

Companies often attempt toimplement major change programs. Determined managers go forth with the plans, and they expect enthusiasm and commitment from their subordinates.

Página:

86

Publicación:

Harvard Business Review

Volúmen:

74

Periodo:

Mayo-Junio 1996

ISSN:

00178012

SrcID:

00178012-1996-03.TXT

  • Documento número 1461099
  • Actualizado el jueves, 18 de febrero de 2021 10:59:40 a. m.
  • Creado el jueves, 18 de febrero de 2021 10:59:40 a. m.
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Artículo:

The next time you are planning a major change effort, forget the huge meeting, the speeches relayed by satellite, the videos and special publications. T.J. and Sandar Lark in argue that "Reaching and Changing Front line Employees" requires giving up the image of the charismatic executive rous-ing the troops.

Página:

95

Publicación:

Harvard Business Review

Volúmen:

74

Periodo:

Mayo-Junio 1996

ISSN:

00178012

SrcID:

00178012-1996-03.TXT

  • Documento número 1461100
  • Actualizado el jueves, 18 de febrero de 2021 10:59:40 a. m.
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Artículo:

How do CEOs add value? By leading boldly and decisively. How do they lead in this way? In "The Ways Chief Executive Offleers Lead," Charles M. Farkas and Suzy Wetlaufer describe the five approaches to leadership that emerged in their interviews with 160 CEOs.

Autor:

Charles M. Farkas

Suzy Wetlaufer

Página:

110

Publicación:

Harvard Business Review

Volúmen:

74

Periodo:

Mayo-Junio 1996

ISSN:

00178012

SrcID:

00178012-1996-03.TXT

  • Documento número 1461101
  • Actualizado el jueves, 18 de febrero de 2021 10:59:40 a. m.
  • Creado el jueves, 18 de febrero de 2021 10:59:40 a. m.
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Artículo:

Many companies have scrambled into cyberspace look-ing for broader markets, increased efficiencies, and lower costs. But doing busi-ness on the Internet can be frustring and even unprofitable. Why?

Página:

125

Publicación:

Harvard Business Review

Volúmen:

74

Periodo:

Mayo-Junio 1996

ISSN:

00178012

SrcID:

00178012-1996-03.TXT

  • Documento número 1461102
  • Actualizado el jueves, 18 de febrero de 2021 10:59:40 a. m.
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Artículo:

The notion of community has been at the heart of the Internet since its early days, when scientists used it to share data, collaborate on research, and exchange messages. But how can businesses best use its community-building capabilities. Not merely by putting their products or services on-line, the authors contend.

Página:

134

Publicación:

Harvard Business Review

Volúmen:

74

Periodo:

Mayo-Junio 1996

ISSN:

00178012

SrcID:

00178012-1996-03.TXT

  • Documento número 1461103
  • Actualizado el jueves, 18 de febrero de 2021 10:59:40 a. m.
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