- importsource = "00178012-2002-08.txt"
- Artículo:
Tough-Minded Ways to Get Innovative. Technological breakthroughs are all well and good, but when it comes to innovation, small, steady improvements across the business are the way to go. Making that happen requires flexible yet firm management and a good measure of guts.
- Autor:
Andrall E. Pearson
- Página:
117
- Publicación:
Harvard Business Review
- Volúmen:
80
- Número:
8
- Periodo:
Agosto 2002
- ISSN:
00178012
- SrcID:
00178012-2002-08.txt
- Documento número 1461557
- Actualizado el jueves, 18 de febrero de 2021 11:14:38 a. m.
- Creado el jueves, 18 de febrero de 2021 11:14:38 a. m.
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- Artículo:
Organizing for Innovation: When is Virtual Virtuous? Champions of virtual corporations are urging managers to subcontract everything and anything, and companies all over the world are jumping on the bandwagon-decentralizing, downsizing, and forging alliances. But when it comes to innovation, virtuality often does more harm than good.
- Autor:
Henry W. Chesbrough
David J. Teece
- Página:
127
- Publicación:
Harvard Business Review
- Volúmen:
80
- Número:
8
- Periodo:
Agosto 2002
- ISSN:
00178012
- SrcID:
00178012-2002-08.txt
- Documento número 1461558
- Actualizado el jueves, 18 de febrero de 2021 11:14:38 a. m.
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- Artículo:
Creativity Is Not Enough. Creativity is the lifeblood of business, right? Wrong. The hunt for big new ideas can actually undermine a company's performance-unless it's guided by a clear sense of operational realities.
- Autor:
Theodore Levitt
- Página:
137
- Publicación:
Harvard Business Review
- Volúmen:
80
- Número:
8
- Periodo:
Agosto 2002
- ISSN:
00178012
- SrcID:
00178012-2002-08.txt
- Documento número 1461559
- Actualizado el jueves, 18 de febrero de 2021 11:14:38 a. m.
- Creado el jueves, 18 de febrero de 2021 11:14:38 a. m.
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- Artículo:
The Innovative Enterprise. The complex dynamics of a creative organization can be difficult to decipher. This special issue-the second in HBR's 80 year history- demystifies corporate innovation, highlighting speck managerial techniques and business processes that will help your company produce consistently fresh ideas and, even more important, real profits.
- Página:
6
- Publicación:
Harvard Business Review
- Volúmen:
80
- Número:
8
- Periodo:
Agosto 2002
- ISSN:
00178012
- SrcID:
00178012-2002-08.txt
- Documento número 1610024
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:01:51 p. m.
- Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:01:51 p. m.
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- Artículo:
Forethought. Read about ideas and trends on the business horizon. Search Parties: Outsource the Hunt for Ideas
- Página:
14
- Publicación:
Harvard Business Review
- Volúmen:
80
- Número:
8
- Periodo:
Agosto 2002
- ISSN:
00178012
- SrcID:
00178012-2002-08.txt
- Documento número 1610025
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:01:51 p. m.
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