- importsource = "00178055-1992-04.txt"
- Artículo:
Teaching narratives: a source for faculty development and evaluation
- Autor:
Diane R. Wood
- Página:
535
- Publicación:
Harvard Educational Review
- Volúmen:
62
- Número:
4
- Periodo:
Invierno 1992
- ISSN:
00178055
- SrcID:
00178055-1992-04.txt
- Documento número 1610387
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:01:55 p. m.
- Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:01:55 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Editorial statement regarding “teaching and practice”
- Página:
551
- Publicación:
Harvard Educational Review
- Volúmen:
62
- Número:
4
- Periodo:
Invierno 1992
- ISSN:
00178055
- SrcID:
00178055-1992-04.txt
- Documento número 1610388
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:01:55 p. m.
- Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:01:55 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Common culture: symbolic work at play in the everyday cultures of the young
- Autor:
Paul Willis
- Página:
552
- Publicación:
Harvard Educational Review
- Volúmen:
62
- Número:
4
- Periodo:
Invierno 1992
- ISSN:
00178055
- SrcID:
00178055-1992-04.txt
- Documento número 1610389
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:01:55 p. m.
- Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:01:55 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Growing up gay in the south: race, gender and journeys od the spirit
- Autor:
James T. Sears
- Página:
567
- Publicación:
Harvard Educational Review
- Volúmen:
62
- Número:
4
- Periodo:
Invierno 1992
- ISSN:
00178055
- SrcID:
00178055-1992-04.txt
- Documento número 1610390
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:01:55 p. m.
- Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:01:55 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Learning to go to school in Japan: the transition from home to preschool life
- Autor:
Lois Peak
- Página:
570
- Publicación:
Harvard Educational Review
- Volúmen:
62
- Número:
4
- Periodo:
Invierno 1992
- ISSN:
00178055
- SrcID:
00178055-1992-04.txt
- Documento número 1610391
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:01:55 p. m.
- Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:01:55 p. m.
- Enlace directo