- importsource = "00219584-1989-10.txt"
- Artículo:
A "real time" footnote to "million ideas"
- Autor:
Bonnie A. Koven
- Página:
829
- Publicación:
Journal of Chemical Education
- Volúmen:
66
- Número:
10
- Periodo:
octubre 1989
- ISSN:
00219584
- SrcID:
00219584-1989-10.txt
- Documento número 243330
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:52:27 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:52:27 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
The acid-base package: A collection of useful programs for proton-transfer systems
- Autor:
Stephen J. Hawkes
- Página:
830
- Publicación:
Journal of Chemical Education
- Volúmen:
66
- Número:
10
- Periodo:
octubre 1989
- ISSN:
00219584
- SrcID:
00219584-1989-10.txt
- Documento número 243331
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:52:27 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:52:27 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
What chemistry do our students need to learn?
- Autor:
Stephen J. Hawkes
- Página:
831
- Publicación:
Journal of Chemical Education
- Volúmen:
66
- Número:
10
- Periodo:
octubre 1989
- ISSN:
00219584
- SrcID:
00219584-1989-10.txt
- Documento número 243332
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:52:27 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:52:27 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
A computer interface for kinetic experimentation in education
- Autor:
K. Westerholm
T. Salmi
R. Hakkarainen
- Página:
833
- Publicación:
Journal of Chemical Education
- Volúmen:
66
- Número:
10
- Periodo:
octubre 1989
- ISSN:
00219584
- SrcID:
00219584-1989-10.txt
- Documento número 243333
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:52:27 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:52:27 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Linkage of laboratory exercises with theoretical calculations on a personal computer
- Autor:
Ronald A. Bailey
- Página:
836
- Publicación:
Journal of Chemical Education
- Volúmen:
66
- Número:
10
- Periodo:
octubre 1989
- ISSN:
00219584
- SrcID:
00219584-1989-10.txt
- Documento número 243334
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:52:27 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:52:27 p. m.
- Enlace directo