- importsource = "00219584-1990-08.txt"
- Artículo:
Figure 1A modified graphical method for acid-base equilibria
- Autor:
Kuniaki Nakagawa
- Página:
673
- Publicación:
Journal of Chemical Education
- Volúmen:
67
- Número:
8
- Periodo:
Agosto 1990.
- ISSN:
00219584
- SrcID:
00219584-1990-08.txt
- Documento número 243883
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:52:30 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:52:30 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Figure 1Teaching freezing point lowering
- Autor:
Jenelle Ball
Ron C. Cooke
Grover Willis
- Página:
676
- Publicación:
Journal of Chemical Education
- Volúmen:
67
- Número:
8
- Periodo:
Agosto 1990.
- ISSN:
00219584
- SrcID:
00219584-1990-08.txt
- Documento número 243884
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:52:30 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:52:30 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Figure 1On knowledge and memory
- Autor:
W. Daniel Goodman
- Página:
678
- Publicación:
Journal of Chemical Education
- Volúmen:
67
- Número:
8
- Periodo:
Agosto 1990.
- ISSN:
00219584
- SrcID:
00219584-1990-08.txt
- Documento número 243885
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:52:30 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:52:30 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Figure 1Copy-machine slide production. A novel, fast, inexpensive method for preparing 2- X 2-in. slides
- Autor:
Vern Berry
- Página:
679
- Publicación:
Journal of Chemical Education
- Volúmen:
67
- Número:
8
- Periodo:
Agosto 1990.
- ISSN:
00219584
- SrcID:
00219584-1990-08.txt
- Documento número 243886
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:52:30 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:52:30 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Figure 1Striking a balance: Experiment and concept in undergraduate inorganic chemistry
- Autor:
John E. Frey
- Página:
684
- Publicación:
Journal of Chemical Education
- Volúmen:
67
- Número:
8
- Periodo:
Agosto 1990.
- ISSN:
00219584
- SrcID:
00219584-1990-08.txt
- Documento número 243887
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:52:30 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:52:30 p. m.
- Enlace directo