- importsource = "00219584-2005-08.txt"
- Artículo:
JCE Featured Molecules: The Chemistry of Coffee
- Autor:
William F. Coleman
- Página:
1167
- Sección:
Chemistry for Everyone
- Publicación:
Journal of Chemical Education
- Volúmen:
82
- Número:
8
- Periodo:
August 2005
- SrcID:
00219584-2005-08.txt
- Documento número 245532
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:52:39 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:52:39 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Service-Learning in Introductory Chemistry: Supplementing Chemistry Curriculum in Elementary Schools
- Autor:
Joan M. Esson
Regina Stevens-Truss
Anne Thomas
- Página:
1168
- Sección:
In The Classroom
- Publicación:
Journal of Chemical Education
- Volúmen:
82
- Número:
8
- Periodo:
August 2005
- SrcID:
00219584-2005-08.txt
- Documento número 245533
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:52:39 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:52:39 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Chemical Demonstrations as the Laboratory Component in Nonscience Majors Courses. An Outreach-Targeted Approach
- Autor:
Charles E. Ophardt
Michelle S. Applebee
Eugene N. Losey
- Página:
1174
- Sección:
In The Classroom
- Publicación:
Journal of Chemical Education
- Volúmen:
82
- Número:
8
- Periodo:
August 2005
- SrcID:
00219584-2005-08.txt
- Documento número 245534
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:52:39 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:52:39 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
View from My Classroom: Student Opinions Regarding Inquiry -Based Labs
- Autor:
Kelly Morgan Deters
- Página:
1178
- Sección:
In The Classroom
- Publicación:
Journal of Chemical Education
- Volúmen:
82
- Número:
8
- Periodo:
August 2005
- SrcID:
00219584-2005-08.txt
- Documento número 245535
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:52:39 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:52:39 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Doing Science and Asking Questions II: An Exercise That Generates Questions
- Autor:
Catherine Hurt Middlecamp
Anne-Marie L. Nickel
- Página:
1181
- Sección:
In The Classroom
- Publicación:
Journal of Chemical Education
- Volúmen:
82
- Número:
8
- Periodo:
August 2005
- SrcID:
00219584-2005-08.txt
- Documento número 245536
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:52:39 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:52:39 p. m.
- Enlace directo