- importsource = "00219584-2010-12.txt"
- Artículo:
Using Low-Tech Interactions in the Chemistry Classroom To Engage Students in Active Learning
- Autor:
Michael P. Shaver
- Página:
1320–
- Publicación:
Journal of Chemical Education
- Volúmen:
87
- Número:
12
- Periodo:
Diciembre 2010
- ISSN:
00219584
- SrcID:
00219584-2010-12.txt
- Documento número 248157
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:52:53 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:52:53 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Questions and How To Differentiate Prediction and Explanation in Chemistry Teaching and Learning
- Autor:
Victor M. S. Gil
Joo Carlos Paiva
- Página:
1324–
- Publicación:
Journal of Chemical Education
- Volúmen:
87
- Número:
12
- Periodo:
Diciembre 2010
- ISSN:
00219584
- SrcID:
00219584-2010-12.txt
- Documento número 248158
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:52:53 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:52:53 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
JCE Classroom Activity Connections: NaCl or CaCl2
- Autor:
Smart Polymer Gel Tells More
Yueh-Huey Chen
Jia-Ying Lin
Yu-Chen Wang
Jing-Fun Yaung
- Página:
1329–
- Publicación:
Journal of Chemical Education
- Volúmen:
87
- Número:
12
- Periodo:
Diciembre 2010
- ISSN:
00219584
- SrcID:
00219584-2010-12.txt
- Documento número 248159
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:52:53 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:52:53 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Salting Effects as an Illustration of the Relative Strength of Intermolecular Forces
- Autor:
Eric C. Person and Donnie R. Golden
Brenda R. Royce
- Página:
1332–
- Publicación:
Journal of Chemical Education
- Volúmen:
87
- Número:
12
- Periodo:
Diciembre 2010
- ISSN:
00219584
- SrcID:
00219584-2010-12.txt
- Documento número 248160
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:52:53 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:52:53 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
A Closer Look at Trends in Boiling Points of Hydrides: Using an Inquiry-Based Approach To Teach Intermolecular Forces of Attraction
- Autor:
Samantha Glazier and Nadia Marano
Laura Eisen
- Página:
1336–
- Publicación:
Journal of Chemical Education
- Volúmen:
87
- Número:
12
- Periodo:
Diciembre 2010
- ISSN:
00219584
- SrcID:
00219584-2010-12.txt
- Documento número 248161
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:52:53 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:52:53 p. m.
- Enlace directo