1. importsource = "00219584-2014-11.txt"
Se encontraron 94 resultados.
Artículo:

Inverted Teaching: Applying a New Pedagogy to a University Organic Chemistry Class

Autor:

Michael A. Christiansen

Página:

1845

Publicación:

Journal of Chemical Education

Volúmen:

91

Número:

11

Periodo:

noviembre 2014

ISSN:

00219584

SrcID:

00219584-2014-11.txt

  • Documento número 249759
  • Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:53:01 p. m.
  • Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:53:01 p. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Using Structure-Based Organic Chemistry Online Tutorials with Automated Correction for Student Practice and Review

Autor:

Timothy P. O’Sullivan

Gráinne C. Hargaden

Página:

1851

Publicación:

Journal of Chemical Education

Volúmen:

91

Número:

11

Periodo:

noviembre 2014

ISSN:

00219584

SrcID:

00219584-2014-11.txt

  • Documento número 249760
  • Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:53:01 p. m.
  • Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:53:01 p. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Nomenclature101.com: A Free, Student-Driven Organic Chemistry Nomenclature Learning Tool

Autor:

Alison B. Flynn

Jeanette Caron

Jamey Laroche

Página:

1855

Publicación:

Journal of Chemical Education

Volúmen:

91

Número:

11

Periodo:

noviembre 2014

ISSN:

00219584

SrcID:

00219584-2014-11.txt

  • Documento número 249761
  • Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:53:01 p. m.
  • Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:53:01 p. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Diversifying Science, Technology, Engineering, and Mathematics (STEM): An Inquiry into Successful Approaches in Chemistry

Autor:

Zakiya S. Wilson

Saundra Y. McGuire

Patrick A. Limbach

Página:

1860

Publicación:

Journal of Chemical Education

Volúmen:

91

Número:

11

Periodo:

noviembre 2014

ISSN:

00219584

SrcID:

00219584-2014-11.txt

  • Documento número 249762
  • Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:53:01 p. m.
  • Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:53:01 p. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Results of a Practicum Offering Teaching-Focused Graduate Student Professional Development

Autor:

Michelle Richards-Babb

John H. Penn

Michelle Withers

Página:

1867

Publicación:

Journal of Chemical Education

Volúmen:

91

Número:

11

Periodo:

noviembre 2014

ISSN:

00219584

SrcID:

00219584-2014-11.txt

  • Documento número 249763
  • Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:53:01 p. m.
  • Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:53:01 p. m.
  • Enlace directo