- importsource = "00219584-2014-11.txt"
- Artículo:
Inverted Teaching: Applying a New Pedagogy to a University Organic Chemistry Class
- Autor:
Michael A. Christiansen
- Página:
1845
- Publicación:
Journal of Chemical Education
- Volúmen:
91
- Número:
11
- Periodo:
noviembre 2014
- ISSN:
00219584
- SrcID:
00219584-2014-11.txt
- Documento número 249759
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:53:01 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:53:01 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Using Structure-Based Organic Chemistry Online Tutorials with Automated Correction for Student Practice and Review
- Autor:
Timothy P. O’Sullivan
Gráinne C. Hargaden
- Página:
1851
- Publicación:
Journal of Chemical Education
- Volúmen:
91
- Número:
11
- Periodo:
noviembre 2014
- ISSN:
00219584
- SrcID:
00219584-2014-11.txt
- Documento número 249760
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:53:01 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:53:01 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Nomenclature101.com: A Free, Student-Driven Organic Chemistry Nomenclature Learning Tool
- Autor:
Alison B. Flynn
Jeanette Caron
Jamey Laroche
- Página:
1855
- Publicación:
Journal of Chemical Education
- Volúmen:
91
- Número:
11
- Periodo:
noviembre 2014
- ISSN:
00219584
- SrcID:
00219584-2014-11.txt
- Documento número 249761
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:53:01 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:53:01 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Diversifying Science, Technology, Engineering, and Mathematics (STEM): An Inquiry into Successful Approaches in Chemistry
- Autor:
Zakiya S. Wilson
Saundra Y. McGuire
Patrick A. Limbach
- Página:
1860
- Publicación:
Journal of Chemical Education
- Volúmen:
91
- Número:
11
- Periodo:
noviembre 2014
- ISSN:
00219584
- SrcID:
00219584-2014-11.txt
- Documento número 249762
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:53:01 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:53:01 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Results of a Practicum Offering Teaching-Focused Graduate Student Professional Development
- Autor:
Michelle Richards-Babb
John H. Penn
Michelle Withers
- Página:
1867
- Publicación:
Journal of Chemical Education
- Volúmen:
91
- Número:
11
- Periodo:
noviembre 2014
- ISSN:
00219584
- SrcID:
00219584-2014-11.txt
- Documento número 249763
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:53:01 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:53:01 p. m.
- Enlace directo