- importsource = "00219584-2015-12.txt"
 
- Artículo:
 Using Inquiry To Break the Language Barrier in Chemistry Classrooms
- Autor:
 Andrew Adams, Weston Jessup, Brett Criswell, Consuelo Weaver High, Gregory T. Rushton
- Página:
 2062
- Publicación:
 Journal of Chemical Education
- Volúmen:
 92
- Número:
 12
- Periodo:
 Diciembre 2015
- ISSN:
 00219584
- SrcID:
 00219584-2015-12.txt
- Documento número 250213
 - Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:53:03 p. m.
 - Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:53:03 p. m.
 - Enlace directo
 
- Artículo:
 Reactivity I: A Foundation-Level Course for Both Majors and Nonmajors in Integrated Organic, Inorganic, and Biochemistry
- Autor:
 Chris P. Schaller
Kate J. Graham
Brian J. Johnson
- Página:
 2067
- Publicación:
 Journal of Chemical Education
- Volúmen:
 92
- Número:
 12
- Periodo:
 Diciembre 2015
- ISSN:
 00219584
- SrcID:
 00219584-2015-12.txt
- Documento número 250214
 - Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:53:03 p. m.
 - Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:53:03 p. m.
 - Enlace directo
 
- Artículo:
 A Wiki-Based Group Project in an Inorganic Chemistry Foundation Course
- Autor:
 Kathleen E. Kristian
- Página:
 2074
- Publicación:
 Journal of Chemical Education
- Volúmen:
 92
- Número:
 12
- Periodo:
 Diciembre 2015
- ISSN:
 00219584
- SrcID:
 00219584-2015-12.txt
- Documento número 250215
 - Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:53:03 p. m.
 - Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:53:03 p. m.
 - Enlace directo
 
- Artículo:
 Implementation of Problem-Based Learning in Environmental Chemistry
- Autor:
 Stina Jansson
Hanna Söderström
Patrik L. Andersson
- Página:
 2080
- Publicación:
 Journal of Chemical Education
- Volúmen:
 92
- Número:
 12
- Periodo:
 Diciembre 2015
- ISSN:
 00219584
- SrcID:
 00219584-2015-12.txt
- Documento número 250216
 - Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:53:03 p. m.
 - Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:53:03 p. m.
 - Enlace directo
 
- Artículo:
 Heterogeneous Catalysis
- Autor:
 Anne Mirich
Trisha Hoette Miller
Elsbeth Klotz
- Página:
 2087
- Publicación:
 Journal of Chemical Education
- Volúmen:
 92
- Número:
 12
- Periodo:
 Diciembre 2015
- ISSN:
 00219584
- SrcID:
 00219584-2015-12.txt
- Documento número 250217
 - Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:53:03 p. m.
 - Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:53:03 p. m.
 - Enlace directo