- importsource = "00219584-2016-06.txt"
- Artículo:
Using Least Squares To Solve Systems of Equations
- Autor:
Joel Tellinghuisen
- Página:
1061
- Publicación:
Journal of Chemical Education
- Volúmen:
93
- Número:
6
- Periodo:
junio 2016
- ISSN:
00219584
- SrcID:
00219584-2016-06.txt
- Documento número 250432
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:53:04 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:53:04 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Big Atoms for Small Children: Building Atomic Models from Common Materials To Better Visualize and Conceptualize Atomic Structure
- Autor:
Laura Cipolla
Lia A. Ferrari
- Página:
1068
- Publicación:
Journal of Chemical Education
- Volúmen:
93
- Número:
6
- Periodo:
junio 2016
- ISSN:
00219584
- SrcID:
00219584-2016-06.txt
- Documento número 250433
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:53:04 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:53:04 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
A Cost-Effective Physical Modeling Exercise To Develop Students’ Understanding of Covalent Bonding
- Autor:
Kristy L. Turner
- Página:
1073
- Publicación:
Journal of Chemical Education
- Volúmen:
93
- Número:
6
- Periodo:
junio 2016
- ISSN:
00219584
- SrcID:
00219584-2016-06.txt
- Documento número 250434
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:53:04 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:53:04 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Discovering Symmetry in Everyday Environments: A Creative Approach to Teaching Symmetry and Point Groups
- Autor:
Kei Fuchigami
Matthew Schrandt
Gary L. Miessler
- Página:
1081
- Publicación:
Journal of Chemical Education
- Volúmen:
93
- Número:
6
- Periodo:
junio 2016
- ISSN:
00219584
- SrcID:
00219584-2016-06.txt
- Documento número 250435
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:53:04 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:53:04 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Visualizing, Rather than Deriving, Russell–Saunders Terms: A Classroom Activity with Quantum Numbers
- Autor:
Paolo Coppo
- Página:
1085
- Publicación:
Journal of Chemical Education
- Volúmen:
93
- Número:
6
- Periodo:
junio 2016
- ISSN:
00219584
- SrcID:
00219584-2016-06.txt
- Documento número 250436
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:53:04 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:53:04 p. m.
- Enlace directo