1. importsource = "00219584-2016-06.txt"
Se encontraron 80 resultados.
Artículo:

Using Least Squares To Solve Systems of Equations

Autor:

Joel Tellinghuisen

Página:

1061

Publicación:

Journal of Chemical Education

Volúmen:

93

Número:

6

Periodo:

junio 2016

ISSN:

00219584

SrcID:

00219584-2016-06.txt

  • Documento número 250432
  • Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:53:04 p. m.
  • Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:53:04 p. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Big Atoms for Small Children: Building Atomic Models from Common Materials To Better Visualize and Conceptualize Atomic Structure

Autor:

Laura Cipolla

Lia A. Ferrari

Página:

1068

Publicación:

Journal of Chemical Education

Volúmen:

93

Número:

6

Periodo:

junio 2016

ISSN:

00219584

SrcID:

00219584-2016-06.txt

  • Documento número 250433
  • Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:53:04 p. m.
  • Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:53:04 p. m.
  • Enlace directo
Artículo:

A Cost-Effective Physical Modeling Exercise To Develop Students’ Understanding of Covalent Bonding

Autor:

Kristy L. Turner

Página:

1073

Publicación:

Journal of Chemical Education

Volúmen:

93

Número:

6

Periodo:

junio 2016

ISSN:

00219584

SrcID:

00219584-2016-06.txt

  • Documento número 250434
  • Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:53:04 p. m.
  • Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:53:04 p. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Discovering Symmetry in Everyday Environments: A Creative Approach to Teaching Symmetry and Point Groups

Autor:

Kei Fuchigami

Matthew Schrandt

Gary L. Miessler

Página:

1081

Publicación:

Journal of Chemical Education

Volúmen:

93

Número:

6

Periodo:

junio 2016

ISSN:

00219584

SrcID:

00219584-2016-06.txt

  • Documento número 250435
  • Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:53:04 p. m.
  • Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:53:04 p. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Visualizing, Rather than Deriving, Russell–Saunders Terms: A Classroom Activity with Quantum Numbers

Autor:

Paolo Coppo

Página:

1085

Publicación:

Journal of Chemical Education

Volúmen:

93

Número:

6

Periodo:

junio 2016

ISSN:

00219584

SrcID:

00219584-2016-06.txt

  • Documento número 250436
  • Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:53:04 p. m.
  • Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:53:04 p. m.
  • Enlace directo