- importsource = "00333085-1997-01.txt"
- Artículo:
Review of educational materials
- Autor:
Sharon Bradley-Johnson
- Página:
65
- Publicación:
Psychology in the Schools
- Volúmen:
34
- Número:
1
- Periodo:
Enero 1997
- ISSN:
00333085
- SrcID:
00333085-1997-01.txt
- Documento número 758331
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:39:51 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:39:51 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
The impact of pictorial stimulus on written expression output of adolescents and adults
- Autor:
Jason C. Cole
Tracy A. Muenz
Bryan Y. Ouchi
Nadeen L. Kaufman
Alan S. Kaufman
- Página:
1
- Publicación:
Psychology in the Schools
- Volúmen:
34
- Número:
1
- Periodo:
Enero 1997
- ISSN:
00333085
- SrcID:
00333085-1997-01.txt
- Documento número 808549
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:45:47 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:45:47 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
WISC-R factor structures among White, Mexican American, and African American children: A research note
- Autor:
Richard R. Valencia
Richard J. Rankin
Tom Oakland
- Página:
11
- Publicación:
Psychology in the Schools
- Volúmen:
34
- Número:
1
- Periodo:
Enero 1997
- ISSN:
00333085
- SrcID:
00333085-1997-01.txt
- Documento número 808550
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:45:47 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:45:47 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
A theoretical framework for training monolingual school psychologists to work with multilingual/multicultural children: An exploration of the major competencies
- Autor:
Sharon-Ann Gopaul-McNicol
- Página:
17
- Publicación:
Psychology in the Schools
- Volúmen:
34
- Número:
1
- Periodo:
Enero 1997
- ISSN:
00333085
- SrcID:
00333085-1997-01.txt
- Documento número 808551
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:45:47 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:45:47 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Time-in/time-out as a response to noncompliance and inappropriate behavior with children with developmental disabilities: Two case studies
- Autor:
D. Joe Olmi
Robert C. Sevier
Deborah F. Nastasi
- Página:
31
- Publicación:
Psychology in the Schools
- Volúmen:
34
- Número:
1
- Periodo:
Enero 1997
- ISSN:
00333085
- SrcID:
00333085-1997-01.txt
- Documento número 808552
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:45:47 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:45:47 a. m.
- Enlace directo