- importsource = "00368075-2008-09-26.txt"
- Artículo:
Biotechnology Innovation in Africa
- Autor:
Eddy C. Agbo
Simon Agwale
Camellus O. Ezeugwu
Boitumelo Semete
Hulda Swai
Anthony Ikeme
Richard I. Somiari
- Página:
1778
- Sección:
Letters
- Publicación:
Science
- Volúmen:
321
- Número:
5897
- Fecha:
26 September 2008
- ISSN:
00368075
- SrcID:
00368075-2008-09-26.txt
- Documento número 654881
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:27:55 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:27:55 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Economics: For Equality, Education Matters
- Autor:
Thomas Lemieux
- Resumen:
The authors lay out an economic framework for thinking about how technological change and human capital accumulation interact to affect pay and inequality, which, they argue, provides a crucial perspective for understanding the evolution of the U.S. economy
- Página:
1779
- Sección:
Books et al.
- Publicación:
Science
- Volúmen:
321
- Número:
5897
- Fecha:
26 September 2008
- ISSN:
00368075
- SrcID:
00368075-2008-09-26.txt
- Documento número 654882
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:27:55 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:27:55 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
History Of Science: Regime Change in Scientific Depiction
- Autor:
Alan Richardson
- Resumen:
The authors explore changes in the meanings of objectivity through a consideration of images, in particular those from scientific atlases and reference books
- Página:
1780
- Sección:
Books et al.
- Publicación:
Science
- Volúmen:
321
- Número:
5897
- Fecha:
26 September 2008
- ISSN:
00368075
- SrcID:
00368075-2008-09-26.txt
- Documento número 654883
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:27:55 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:27:55 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Assessment: School Performance Will Fail to Meet Legislated Benchmarks
- Autor:
M. J. Bryant
K. A. Hammond
K. M. Bocian
M. F. Rettig
C. A. Miller
R. A. Cardullo
- Resumen:
Federally mandated progress goals may translate into widespread failure of California elementary schools
- Página:
1781
- Sección:
Education Forum
- Publicación:
Science
- Volúmen:
321
- Número:
5897
- Fecha:
26 September 2008
- ISSN:
00368075
- SrcID:
00368075-2008-09-26.txt
- Documento número 654884
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:27:55 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:27:55 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Physics: For Quantum Information, Two Wrongs Can Make a Right
- Autor:
Jonathan Oppenheim
- Resumen:
A channel too noisy to send quantum information can send secret messages, and, when combined with a similarly noisy channel, can reliably send quantum states
- Página:
1783
- Sección:
Perspectives
- Publicación:
Science
- Volúmen:
321
- Número:
5897
- Fecha:
26 September 2008
- ISSN:
00368075
- SrcID:
00368075-2008-09-26.txt
- Documento número 654885
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:27:55 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:27:55 a. m.
- Enlace directo