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Artículo:

Negative Returns on Positive Emotions: The Influence of Pride and Self-Regulatory Goals on Repurchase Decisions

Autor:

Maria J. Louro, Rik Pieters

Marcel Zeelenberg

Página:

833

Publicación:

Journal of Consumer Research

Volúmen:

31

Número:

4

Periodo:

Marzo 2005

ISSN:

00935301

SrcID:

00935301-2005-01.txt

  • Documento número 533268
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Artículo:

The Effects of Self-Construal and Commitment on Persuasion

Autor:

Nidhi Agrawal

Durairaj Maheswaran

Página:

841

Publicación:

Journal of Consumer Research

Volúmen:

31

Número:

4

Periodo:

Marzo 2005

ISSN:

00935301

SrcID:

00935301-2005-01.txt

  • Documento número 533269
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Artículo:

Gender Differences in Responses to Emotional Advertising: A Social Desirability Perspective

Autor:

Robert J. Fisher

Laurette Dubé

Página:

850

Publicación:

Journal of Consumer Research

Volúmen:

31

Número:

4

Periodo:

Marzo 2005

ISSN:

00935301

SrcID:

00935301-2005-01.txt

  • Documento número 533270
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Artículo:

National Aggregate Consumer Sentiment toward Marketing: A Thirty-Year Retrospective and Analysis

Autor:

John F. Gaski

Michael J. Etzel

Página:

859

Publicación:

Journal of Consumer Research

Volúmen:

31

Número:

4

Periodo:

Marzo 2005

ISSN:

00935301

SrcID:

00935301-2005-01.txt

  • Documento número 533271
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Artículo:

Designing the Solution: The Impact of Constraints on Consumers' Creativity

Understanding Consumer Evaluations of Mixed Affective Experiences

Using Stylistic Properties of Ad Pictures to Communicate with Consumers

Coping: A Multidimensional, Hierarchical Framework of Responses to Stressful Consumption Episodes

Penny Wise and Pound Foolish: The Left-Digit Effect in Price Cognition

Autor:

C. Page Moreau

Darren W. Dahl  

Loraine Lau-Gesk  

Laura A. Peracchio

Joan Meyers-Levy  

Adam Duhachek  

Manoj Thomas

Vicki Morwitz

Página:

13  

23  

29  

41  

54  

Publicación:

Journal of Consumer Research

Volúmen:

32

Número:

1

Periodo:

june 2005

SrcID:

00935301-2005-01.txt

  • Documento número 1144022
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:25:54 a. m.
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