- importsource = "03601315-2008-02.txt"
 
- Artículo:
 The learner centric ecology of resources: A framework for using technology to scaffold learning
- Autor:
 Rosemary Luckin
- Página:
 449
- Sección:
 DEVELOPMENT, DISRUPTION & DEBATE. Selected Contributions from the CAL 07 Conference
- Publicación:
 Computers & Education
- Volúmen:
 50
- Número:
 2
- Periodo:
 febrero 2008
- ISSN:
 03601315
- SrcID:
 03601315-2008-02.txt
- Documento número 643972
 - Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:26:24 a. m.
 - Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:26:24 a. m.
 - Enlace directo
 
- Artículo:
 The Emperor’s new clothes A meta-study of education technology policies in Ireland, North and South (1996–2006)
- Autor:
 Kevin Marshall
John Anderson
- Página:
 463
- Sección:
 DEVELOPMENT, DISRUPTION & DEBATE. Selected Contributions from the CAL 07 Conference
- Publicación:
 Computers & Education
- Volúmen:
 50
- Número:
 2
- Periodo:
 febrero 2008
- ISSN:
 03601315
- SrcID:
 03601315-2008-02.txt
- Documento número 643973
 - Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:26:24 a. m.
 - Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:26:24 a. m.
 - Enlace directo
 
- Artículo:
 Why hasn’t technology disrupted academics’ teaching practices Understanding resistance to change through the lens of activity theory
- Autor:
 Françoise Blin
Morag Munro
- Página:
 475
- Sección:
 DEVELOPMENT, DISRUPTION & DEBATE. Selected Contributions from the CAL 07 Conference
- Publicación:
 Computers & Education
- Volúmen:
 50
- Número:
 2
- Periodo:
 febrero 2008
- ISSN:
 03601315
- SrcID:
 03601315-2008-02.txt
- Documento número 643974
 - Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:26:24 a. m.
 - Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:26:24 a. m.
 - Enlace directo
 
- Artículo:
 The effectiveness of m-learning in the form of podcast revision lectures in higher education
- Autor:
 Chris Evans
- Página:
 491
- Sección:
 DEVELOPMENT, DISRUPTION & DEBATE. Selected Contributions from the CAL 07 Conference
- Publicación:
 Computers & Education
- Volúmen:
 50
- Número:
 2
- Periodo:
 febrero 2008
- ISSN:
 03601315
- SrcID:
 03601315-2008-02.txt
- Documento número 643975
 - Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:26:24 a. m.
 - Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:26:24 a. m.
 - Enlace directo
 
- Artículo:
 Designing capacity-building in e-learning expertise: Challenges and strategies
- Autor:
 J.C. Aczel
S.R. Peake
P. Hardy
- Página:
 499
- Sección:
 DEVELOPMENT, DISRUPTION & DEBATE. Selected Contributions from the CAL 07 Conference
- Publicación:
 Computers & Education
- Volúmen:
 50
- Número:
 2
- Periodo:
 febrero 2008
- ISSN:
 03601315
- SrcID:
 03601315-2008-02.txt
- Documento número 643976
 - Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:26:24 a. m.
 - Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:26:24 a. m.
 - Enlace directo