- importsource = "03601315-2009-04.txt"
- Artículo:
Developing Web literacy in collaborative inquiry activities
- Autor:
Els Kuiper
Monique Volman
Jan Terwel
- Página:
668
- Publicación:
Computers and Education
- Volúmen:
52
- Número:
3
- Periodo:
Abril 2009
- ISSN:
03601315
- SrcID:
03601315-2009-04.txt
- Documento número 92890
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:08 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:08 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
The effects of conceptual change texts accompanied with animations on overcoming 11th grade students’ alternative conceptions of chemical bonding
- Autor:
Haluk Özmen
Hülya Demircio?lu
Gökhan Demircio?lu
- Página:
681
- Publicación:
Computers and Education
- Volúmen:
52
- Número:
3
- Periodo:
Abril 2009
- ISSN:
03601315
- SrcID:
03601315-2009-04.txt
- Documento número 92891
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:08 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:08 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
(Self-)Evaluation of computer competence: How gender matters
- Autor:
Monika Sieverding
Sabine C. Koch
- Página:
696
- Publicación:
Computers and Education
- Volúmen:
52
- Número:
3
- Periodo:
Abril 2009
- ISSN:
03601315
- SrcID:
03601315-2009-04.txt
- Documento número 92892
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:08 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:08 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
An experience of teaching for learning by observation: Remote-controlled experiments on electrical circuits
- Autor:
Siu Cheung Kong
Yau Yuen Yeung
Xian Qiu Wu
- Página:
702
- Publicación:
Computers and Education
- Volúmen:
52
- Número:
3
- Periodo:
Abril 2009
- ISSN:
03601315
- SrcID:
03601315-2009-04.txt
- Documento número 92893
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:08 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:08 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
The POD model: Using communities of practice theory to conceptualise student teachers’ professional learning online
- Autor:
Linda Clarke
- Página:
521
- Publicación:
Computers and Education
- Volúmen:
52
- Número:
3
- Periodo:
Abril 2009
- ISSN:
03601315
- SrcID:
03601315-2009-04.txt
- Documento número 632575
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:25:02 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:25:02 a. m.
- Enlace directo