1. importsource = "03601315-2009-05.txt"
Se encontraron 48 resultados.
Artículo:

Empirical user studies inform the design of an e-notetaking and information assimilation system for students in higher education

Autor:

Yolanda Jacobs Reimer

Erin Brimhall

Chen Cao

Kevin O’Reilly

Página:

893

Publicación:

Computers and Education

Volúmen:

52

Número:

4

Periodo:

Mayo 2009

ISSN:

03601315

SrcID:

03601315-2009-05.txt

  • Documento número 92909
  • Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:08 p. m.
  • Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:08 p. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Designing technology for emergent literacy: The PictoPal initiative

Autor:

Susan McKenney

Joke Voogt

Página:

719

Publicación:

Computers and Education

Volúmen:

52

Número:

4

Periodo:

Mayo 2009

ISSN:

03601315

SrcID:

03601315-2009-05.txt

  • Documento número 632594
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:25:03 a. m.
  • Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:25:03 a. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Examining gender differences in attitudes toward interactive classroom communications systems (ICCS)

Autor:

Robin H. Kay

Página:

730

Publicación:

Computers and Education

Volúmen:

52

Número:

4

Periodo:

Mayo 2009

ISSN:

03601315

SrcID:

03601315-2009-05.txt

  • Documento número 632595
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:25:03 a. m.
  • Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:25:03 a. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Multimedia application with animated cartoons for teaching science in elementary education

Autor:

K. Dalacosta

M. Kamariotaki-Paparrigopoulou

J.A. Palyvos

N. Spyrellis

Página:

741

Publicación:

Computers and Education

Volúmen:

52

Número:

4

Periodo:

Mayo 2009

ISSN:

03601315

SrcID:

03601315-2009-05.txt

  • Documento número 632596
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:25:03 a. m.
  • Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:25:03 a. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Authoring diagram-based CBA with CourseMarker

Autor:

Colin A. Higgins

Brett Bligh

Pavlos Symeonidis

Athanasios Tsintsifas

Página:

749

Publicación:

Computers and Education

Volúmen:

52

Número:

4

Periodo:

Mayo 2009

ISSN:

03601315

SrcID:

03601315-2009-05.txt

  • Documento número 632597
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:25:03 a. m.
  • Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:25:03 a. m.
  • Enlace directo