1. importsource = "03601315-2010-09.txt"
Se encontraron 129 resultados.
Artículo:

An integrated decision model for evaluating educational web sites from the fuzzy subjective and objective perspectives

Autor:

Tony Cheng-Kui Huang

Chih-Hong Huang

Página:

616

Publicación:

Computers and Education

Volúmen:

55

Número:

2

Periodo:

Septiembre 2010

ISSN:

03601315

SrcID:

03601315-2010-09.txt

  • Documento número 93145
  • Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:09 p. m.
  • Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:09 p. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Using ubiquitous games in an English listening and speaking course: Impact on learning outcomes and motivation

Autor:

Tsung-Yu Liu

Yu-Ling Chu

Página:

630

Publicación:

Computers and Education

Volúmen:

55

Número:

2

Periodo:

Septiembre 2010

ISSN:

03601315

SrcID:

03601315-2010-09.txt

  • Documento número 93146
  • Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:09 p. m.
  • Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:09 p. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Instruments to explore blended learning: Modifying a method to analyse online communication for the analysis of face-to-face communication

Autor:

Bas A. de Leng

Diana H.J.M. Dolmans

H.(Jeroen) H.L.M. Donkers

Arno M.M. Muijtjens

Cees P.M. van der Vleuten

Página:

644

Publicación:

Computers and Education

Volúmen:

55

Número:

2

Periodo:

Septiembre 2010

ISSN:

03601315

SrcID:

03601315-2010-09.txt

  • Documento número 93147
  • Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:09 p. m.
  • Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:09 p. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Design exemplars for synchronous e-learning: A design theory approach

Autor:

Stefan Hrastinski

Christina Keller

Sven A. Carlsson

Página:

652

Publicación:

Computers and Education

Volúmen:

55

Número:

2

Periodo:

Septiembre 2010

ISSN:

03601315

SrcID:

03601315-2010-09.txt

  • Documento número 93148
  • Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:09 p. m.
  • Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:09 p. m.
  • Enlace directo
Artículo:

From participation to dropout: Quantitative participation patterns in online university courses

Autor:

Nicolae Nistor

Katrin Neubauer

Página:

663

Publicación:

Computers and Education

Volúmen:

55

Número:

2

Periodo:

Septiembre 2010

ISSN:

03601315

SrcID:

03601315-2010-09.txt

  • Documento número 93149
  • Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:09 p. m.
  • Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:09 p. m.
  • Enlace directo