- importsource = "03601315-2010-09.txt"
- Artículo:
An integrated decision model for evaluating educational web sites from the fuzzy subjective and objective perspectives
- Autor:
Tony Cheng-Kui Huang
Chih-Hong Huang
- Página:
616
- Publicación:
Computers and Education
- Volúmen:
55
- Número:
2
- Periodo:
Septiembre 2010
- ISSN:
03601315
- SrcID:
03601315-2010-09.txt
- Documento número 93145
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:09 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:09 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Using ubiquitous games in an English listening and speaking course: Impact on learning outcomes and motivation
- Autor:
Tsung-Yu Liu
Yu-Ling Chu
- Página:
630
- Publicación:
Computers and Education
- Volúmen:
55
- Número:
2
- Periodo:
Septiembre 2010
- ISSN:
03601315
- SrcID:
03601315-2010-09.txt
- Documento número 93146
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:09 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:09 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Instruments to explore blended learning: Modifying a method to analyse online communication for the analysis of face-to-face communication
- Autor:
Bas A. de Leng
Diana H.J.M. Dolmans
H.(Jeroen) H.L.M. Donkers
Arno M.M. Muijtjens
Cees P.M. van der Vleuten
- Página:
644
- Publicación:
Computers and Education
- Volúmen:
55
- Número:
2
- Periodo:
Septiembre 2010
- ISSN:
03601315
- SrcID:
03601315-2010-09.txt
- Documento número 93147
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:09 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:09 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Design exemplars for synchronous e-learning: A design theory approach
- Autor:
Stefan Hrastinski
Christina Keller
Sven A. Carlsson
- Página:
652
- Publicación:
Computers and Education
- Volúmen:
55
- Número:
2
- Periodo:
Septiembre 2010
- ISSN:
03601315
- SrcID:
03601315-2010-09.txt
- Documento número 93148
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:09 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:09 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
From participation to dropout: Quantitative participation patterns in online university courses
- Autor:
Nicolae Nistor
Katrin Neubauer
- Página:
663
- Publicación:
Computers and Education
- Volúmen:
55
- Número:
2
- Periodo:
Septiembre 2010
- ISSN:
03601315
- SrcID:
03601315-2010-09.txt
- Documento número 93149
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:09 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:09 p. m.
- Enlace directo